Devolgende dag stond Misa langzaam op "ugh koppijn" mompelde ze zachtjes enstapte uit bed. Ze kleedde haar eigen om en slenterde naar buiten toe waarOtori stond met twee houten zwaarden, daarna keek ze naar Kuro die verderopstond met een twee echte zwaarden. Ze liep naar Otori toe en haalde even diep adem "hey, uhm... Otori...ikga vandaag even trainen met Kuro" zei ze zachtjes. Otori keek op naar Misa"ow...uhm...ja...is goed..." zei hij zachtjes en liep weg. Misa keek even naar Otori enliep daarna naar Kuro toe.
Kuro keek op naar Misa en gooide het zwaard "ready?"vroeg hij. Misa ving het zwaard en knikte lichtjes. Kuro ging klaar staan "val mij maaraan" zei hij. Misa knikte "oké" zei ze en deed precies wat hij vroeg, ze vielhem zo goed mogelijk aan. Kuro weerde alles af tot hij haar zwaard had weggeslagen "let op je zijkanten" zei hij en deed zijn zwaard weg, daarna gaf hijhet zwaard aan Misa.
Otori zat bij sensei te kijken naar de twee "laat je dittoe?" vroeg hij zuchtend. Sensei keek naar Otori en knikte "ze zijn hetperfecte team als je het zo bekijkt" zei hij. Kamina kwam ook aangelopen "ja,het is wel waar. Als je het zo bekijkt denken ze hetzelfde en hebben ze vaak dezelfdestrategieën" zei hij zachtjes. Otori rolde zijn ogen om hun en keek maar gewoon naar de twee.
Kuro keek naar Misa "oké, ga eensin verdediging positie staan" zei hij en ging voor haar staan. Misa deed wathij zei "zo?" vroeg ze zachtjes. Kuro schudde lichtjes zijn hoofd "laat me jehelpen" zei hij en ging achter haar staan, hij zette haar arm wat meer naarboven en pakte haar hand die bij het zwaard zat en zette die wat meer naarbeneden. Misa keek langzaam naar Kuro die nu ook naar haar keek, ze sliktelichtjes en wilde net iets zeggen tot ze verstoord werden door Otori "het istijd om te eten!" zei hij terwijl hij naar de twee keek.
Kuro liet Misa snellos en krapte ongemakkelijk achter zijn hoofd "uh...ja, ik berg de zwaarden welop" zei hij snel en pakte het zwaard van Misa en liep weg. Misa keek Kuro na*wat...gebeurde er?* dacht ze en liep naar de eetkamer toe en ging aan tafelzitten.
Toen Kuro aankwam gelopen wilde hij naast Misa gaan zitten, maar Otoriging snel naar haar zitten, waardoor Kuro gewoon ergens anders ging zitten, terwijl ij lichtjes zune ogen rolde. "dus...eetsmakelijk iedereen" zei Otori half mompelend. Misa en Kuro keken naarhun bord maar aten niet, er was deze rare tense in de eetkamer.
Sensei keeknaar ze "is er iets mis Misa en Kuro?" vroeg hij. Ze keken beide tegelijk op"nee sensei" zeiden ze in koor en keken daarna elkaar aan, op dat moment werdhet ongemakkelijk stil. Otori keek naar zijn handen met een zachte zucht.
Opdat moment ging het alarm en iedereen stond op. Sensei keek op zijn soort vanhorloge en stond ook op "2 spirits hebben 3 meiden gevangen. Ze willen onsspreken, anders laten ze de meiden niet gaan" zei hij en keek naar iedereen"Kuro, Misa en Kamina" zei hij. ze knikte alle drie en liepen weg. Otori keekop "wacht? Ik niet?" vroeg hij meteen en keek naar sensei. Sensei schudde zijnhooft "Kamina is goed in situaties onder controle houden, zeker als het gaat om3 paniekerige meisjes" zei hij en liep weg.
Otori stond geïrriteerd op en liepook weg. Misa kleedde snel om en liep de kleedkamer uit waar Kuro stond tewachten "ready?" mompelde hij vragend nu weer met zijn kille toon. Misa knikteen liep met Kuro naar Kamina en de auto en stapte in. Kuro keek naar Kamina"weten we iets over de meiden?" vroeg hij. Kamina knikte "ze zijn scholieren,hun namen zijn Roos, Sara en Yara" zei hij.
Misa keek op toen ze die namen hoorde*oh nee...ze gaan mij zoizo herkennen* dacht ze en slikte lichtjes. Kuro keeknaar haar "hey, ben je oké?" vroeg hij. Misa keek op "j-ja" zei ze, ze staptedaarna alle drie uit en liepen een gebouw in "blijf achter ons Misa" zei Kamina"we weten de situatie nog niet precies" zei hij.
Misa knikte en deed wat hijzei. Uiteindelijk kwamen ze aan bij een grote ruimte waar de drie meidenvastgebonden zaten op een stoel "Misa, jij helpt ze, wij onderzoeken hetgebouw" zei Kuro. Misa knikte twijfelend en ging meteen naar de meiden toe*alsjeblieft herken me niet..* dacht ze en maakte ze los.
De meiden keken opnaar Misa "b-ben jij dat Misa?" vroeg Roos zachtjes. Misa keek op "het spijt medat ik jullie niks heb kunnen zeggen en dat ik zomaar weg was" zei ze zachtjeszuchtend en had de meiden los gemaakt.
De meiden keken Misa heel bang aan"Mi-Misa je moet hier weg" zei Yara. Misa keek ze niet begrijpend aan "julliebegrijpen het niet, ik hoor nu bij de black spirits. Ik kom jullie redden" zeize. Roos schudde haar hoofd "dat is het niet Misa....het is een val" zei ze "zewillen jou!" zei Sara. Misa kreeg grote ogen. Op dat moment werden Kamina enKuro aangevallen en vastgehouden. Misa keek naar ze en wilde haar zwaard pakkenmaar er waren nog 4 red spirits. 1 spirit had Misa haar zwaard al afgepakt ende andere drie pakte de meiden vast.
1 spirit liep naar Misa toe "hallo Misa,ik ben spirit 1. Ze noemen mij ook wel Shadow, ik ben degene die de Gami kangebruiken" zei hij, je kon niet veel van zijn gezicht zien omdat hij een mondmasker op had. Kuro keek naar ze en kreeg grote ogen "REN MISA!!" schreeuwdehij.
Misa keek niet op naar Kuro en keek naar shadow "wat moet je van me?"vroeg ze. Shadow grinnikte "jij bent speciaal weet je dat?" vroeg hij en legdezijn hand op haar wang. Misa sloeg zijn hand meteen weg "raak me niet aan! Watwil je van mij?!" vroeg ze meteen.
Shadow keek even om zich heen "ik wil dat jemet ons mee gaat" zei hij. Misa schudde meteen haar hoofd "mooi niet!" zei zemeteen. Shadow lachte "dan gaan deze meiden eraan" zei hij en keek naar Roos,Sara en Yara. Misa haar ogen werden meteen groot en slikte "LUISTER NIET NAARHEM!!" schreeuwde Kuro maar werd omdat hij praatte tegen zijn gezicht geschopt.
Misa keek meteen op "STOP! Ik....ik ga mee.." mompelde ze zachtjes. Shadow keekop "echt waar?" zei hij lachend. Misa grinnikte "nee" zei ze droog en pakte inde tussen tijd Shadow zijn zwaard af en richtte het op hem "denk je serieus dathet zo makkelijk gaat?" vroeg ze *okay...uhh...slecht plan Misa!! Wacht...* dacht ze.
Shadow keek haar boos aan "denk je dat je slim bent?" vroeg hij "jij zal nooitiemand vermoorden" zei hij simpel. Misa knikte "doordat je niet oplette, warenje teamgenoten ook niet aan het opletten" zei ze simpel. Shadow keek haar nietbegrijpend aan en keek achter zich waar Kuro en Kamina al los waren gekomen ende drie meiden hadden bevrijd.
Kamina was de meiden weg brengen en Kuro hieldalles in de gaten bij de uitgang en keek richting Misa en Shadow. Shadowgrinnikte "je bent nog beter dan ik dacht" zei hij. Misa stak het zwaard in zijnarm terwijl ze zelf op haar tong beet bij de gedachtes "andere keer beter" mompeldeze en liep naar Kuro toe en samen gingen ze terug.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ugghhhh het spijt me zo erg dat ik de laatste tijd niet echt heb geupdate, ik had het pretty druk met school enz. maar ik zweer ik ga mijn best doen om meer te updaten.
JE LEEST
Leafa en Gami
Actiondit een verhaal over een 'heel' normaal meisje 'Misa'. ze is haar leven een beetje zat omdat elke dag alles bijna hetzelfde was en gebeurde. op een gegeven moment gaan er roddels rond over bepaalde...assassins? Misa denkt er niet veel van tot ze wo...