~1 week before~
Ήταν ένα απλό Σαββατόβραδο.
Τόσο απλό όσο κάθε άλλο.
Μόνο που τώρα η οικογένεια δεν ήταν μαζί γύρω απο το μεγάλο τραπέζι.Ο πατέρας δεν παθιαζονταν με το ποδόσφαιρο εκείνο το βράδυ.
Η μητέρα δεν ηταν στην κουζίνα να μαγειρέψει για τα παιδιά της.
Ο μικρός δεν έκανε μπάνιο.
Και η αδερφή του δεν μίλαγε με την κολλητή της.Εκείνο το βράδυ ηταν ολοι ντυμένοι στα μαύρα.
Ολόκληροι άντρες στεκοντουσταν όρθιοι και σπαραζαν στο κλάμα.
Παντού γύρω κοκκινα μάτια.
Ουτε ενα χαμόγελο όμως.Εκείνο το βράδυ δεν ειχε συναίσθημα.
Ηταν καινό.Ο πατερας ηταν πανω απο το φέρετρο.
Το χτυπούσε δυνατά και ούρλιαζε ακομα δυνατότερα.
"Βγες εξω κοπελα μου,γιατι θεε μου την πειρες μακρια μου"Η μητέρα εκείνο το βράδυ δεν μπορεσε να ειναι παρούσα στην κηδεία.
Ηταν σπιτι στο δωματιο της κορης της.
Το κλαμα της,ηταν τοσο έντονο,δύσκολα το αντεχε η ψυχή σου.Όσο για τον αδερφό της.
Ακομα δεν το πίστεψε.
Ρώταγε συνεχώς τους συγγενείς ποτε θα έβγαινε εξω να παίξουνε.Μα κανένας δεν απαντούσε.
"Ειχε μεγαλη ζωη μπροστά της"
Ηταν ενα απο τα χιλιαδες πράγματα που μπορουσες να ακουσεις εκεινο το βράδυ.Κανένας δεν ηταν ικανός να συγκρατήσει τον πόνο.
Εξελίχθηκε σε οργή και μετα,σε μίσος.Λιγα λεπτα πριν το φέρετρο μπει για παντα στο χωμα,δεν ακουγες ψίθυρο.
Κανένας δεν τόλμησε να μιλήσει.
Ηταν αδύναμοι.
Ολοι τους.Τα ματια τσουζανε αλλα κανενας δεν τα εκλεισε.
Τα δακρυα κυλούσαν μα κανένας δεν μπορεσε να τα σκουπίσει.Ο πατερας λιποθύμησε για δύο λεπτα μονο.
Μετα συνέχισε να κλαίει.Η μανα ειχε παρει αποφαση πως δεν θα άντεχε μακρια απο την κορη της.
Ηθελε να δωσει τελος και εκεινη.Κρατήθηκε ομως,σκευτηκε τους υπόλοιπους.
Καμια υπερβολή.
Ολα ετσι ηταν εκεινο το Σάββατο.Τρομαχτικό ετσι?
Κι όμως τώρα συμβαίνει."Ό,τι και να γίνει,θα πιασω αυτο το κάθαρμα."
Ηταν η τελευταία κουβέντα που ειπε ο πατερας.
Αυτοκτονία?Οχι
Δολοφονία.Στο ιδιο της το δωμάτιο.
Την ωρα που κοιμονταν.
Αφησε το παράθυρο ανοιχτό εκεινο το βράδυ.Δεν ήξερε.
Τώρα όμως?
Ποιος κατάλαβε τον λόγο για τον οποίο εγινε αυτο?Και ποιος τελικα ποιος κατάλαβε πως ο δολοφόνος
Εκεινο το βράδυ
Σπαραζε στο κλάμα μαζι με τους υπόλοιπους?