* Suga szemszöge*
Jungkook fejét finoman Tae nyakához vezetem, és elégedetten tapasztalom, hogy pillanatnyi habozás után visszacsókol. TaeTae alá nyúlva felkapom mindkettőt, hogy röhögőgörcsöt kapjak a visításuktól, ahogy leugrálnak az ölemből ijedten.
Kook kezdi feladni, hogy logikát és értelmet keressen az egészben, TaeTae pedig egyértelműen elvarázsolódott.
Khm.. Akarom mondani: összezavarodott, lefagyott, és kétségbeesetten próbálja értelmezni gyengéd érintésem a fejében lévő extrém elképzelései ellenére szadizmusommal kapcsolatban.
- Te mégis mit képzelsz magadról?! - Megint agresszívan lép fel, de látva a meg-megcsillanó nyálfoltokat a nyakán, Kook még mindig a kezemben van. Ennek örülök.
- Most mondd, hogy nem élvezted! - Pislogok rá ártatlanul.
- Hogy van bőr a képeden úgy lesmárolni, hogy a fiú, akiről konkrétan tudod, hogy szerelmes beléd, ott ül az ölemben!? Te meg... - elkomorodok, mikor ugyanilyen hangnemmel fordul a fiatalabb felé, közéjük állok, mielőtt folytatná, hogy Tae ne árthasson többet. Egy kézfej fogja meg a vállam.
-Yoongi - Szólít meg Nyuszifogú olyan furán kiejtve a nevem, hogy végigfut a hideg a hátamon. - had beszéljek vele.
- Jungkook, ő....- volt, aki így összezavart. De persze nem tudom végig mondani, mert a szavamba vág:
- Tetszik neked, és meg is akarod szerezni. Tudom. Most had beszéljek vele. - Az unikornisra pillant. - Megtennéd, hogy visszaviszed a csomagokhoz? Mi is sétálunk majd Taehyunggal utánatok.
- Természetesen. - Hajt fejet Crysaline. - Fényvirág, Suga, gyertek, kérlek.
*Tae szemszöge*
Segít kicsit, hogy Sugáék elmennek, de még mindig dühös vagyok, viszont ennek kiváltója itt áll velem szemben határozottabb tekintettel, mint valaha.
- Beszéljünk is! - Indulok el, mielőtt zavarba jövök a tekintetétől. - Mégis hogy képzelted, hogy elkezdesz felizgatni, amíg Suga csókol? - Ráadásul olyan érzelmesen, hogy nem sikerült belehánynom Suga szájába, pedig már majdnem öklendeztem! Nem beszélve arról, hogy az a 3 finom kis csók liftbe lökte a hasamat, valami elképesztő érzés cikázott végig rajtam! Ami több, mint szimpla izgalom.
- Nem volt semmi külömbség eközött, meg a mai produkcióitok között. Megtettetek valamit az engedélyem nélkül, ami olyan érzéseket váltott ki belőlem, melyekre nem voltam felkészülve.
- De hiszen... Mondtam, hogy állíts meg, ha gyors vagyok!
- Te is eltolhattál volna. Szóval, mire fel ez a nagy agreszió?
- Öm...öm...öm.. Hát... Mákosbukta! - temetem tenyereimbe az arcom.
-M...mákosbukta!? - Nevet fel mellettem ez a talpára állt angyalka. - Hogy kerül ide a mákosbukta? Miért pont mákos? A lekvárosat jobban szeretem..
-Hát.. Ez... Csak rám ragadt. - Vonok vállat. Nagyon remélem, hogy nem kérdez rá, mégis hogyan, mert egy ciki dolgot már tud rólam...
- Megbeszéltük azt, amit Te szerettél volna? - Bólintok. - Rendben. Akkor tárgyaljuk meg, hogy szedjük le Yoongi barátunkat arról a lóról, amit maga alatt érez.
- Ragasszunk rajzszöget a nyergére! Úgy pattogjon...
- Tae...! - Ismét nevet, ami boldoggá tesz. Szeretném minél többször megnevettetni. Olyan édes, amikor tapsol kínjában, úgy röhög! - Annyira bírom ezeket a beszólásaidat! Vicces vagy és cuki. - Leesett állal figyelem. Vicces vagyok! Halljátok? Azt mondta, vicces vagyok!!
YOU ARE READING
A MI szigetünk (TaegiKook)[Befejezett]
FanfictionMi is történik, ha három idegen egy szigeten köt ki? Amikor egymásra vannak utalva, és misztikus lények területén térnek magukhoz. Yoongi, Jungkook, TaeTae, akik a szigetre érnek. Négyen, akik jártak már a szigeten. És valaki, akinek minden vágya el...