*Buğra'nın Ağzından 2

147 9 0
                                    

Antrenmana gidiyorum.Galiba biraz zor olacak ama yapabileceğime inanıyorum.
Annem de böyle derdi hep istersen yaparsın.
Hayallerimi istiyorum ve başaracağım.

#08.06.2019(öğleden sonra)

Antrenmanımız  başlayacak. Inşallah iyi geçer. Ilk soru duygularla ilgiliymiş. Şöyle:
-Savaş alanında ağlayan bir çocuk gördünüz.Karşınızda ise çok tehlikeli bir terörist var ne yaparsınız ? Teröristi etkisiz hale mi getirirsiniz yoksa çocuğu teselli mi edersiniz ?
Yapacağım şey belli aslında
- Önce teröristi etkisiz hale getirip sonra çocukla ilgilenmeliyim.
Böyle söyledim.

Fiziki antrenman başladı.Gerçekten zorlu bir parkur. Yalnızca bununla da kalmayıp dağ tırmanışları da yapıyoruz. Eee ne de olsa dağla taşla iç içe olmak bizim işimiz.

Ertesi gün sonuçlar açıklandı.Arkadaşım Can bölüm birincisi oldu.Onun adına sevindim.

Hayal kurmayı çok severim. Hayaller de parayla değil ya ?
Sınırsızdır...

Benim babam emekli türkçe öğretmeni annemse ev hanımı. Öğrencilerde hep şöyle bir algı var:
-Öğretmen çocuğu oğlum, tabii yüksek alır.Torpillidir o.

Aslında hiç de öyle değil. Babamın bana öğrettiği şeylerden bazısı adalet ve eşitlik.
Kimimiz adalet ile eşitliği aynı kefede tutarız ama öyle değildir.
Adalet ; hak edene hakkını vermek
Eşitliği bir örnekle anlatayım:
Mesela çalışan bir öğrencinin kanâat notuna 70 vermek onun için zulümdür ama yatarak geçmeyi planlayan biri için çok iyi bir nottur.Eğer iki öğrenciye de aynı notu verirsek bu eşitlik ,haksızlık olur adalet değil.

Babam bana adaletle kazanılan ekmekten daha güzel bir şey olmadığını söylerdi.Bizi hep böyle büyüttü.
Canım babam...

Annem biriciktir...
Gece gündüz demeden çalışır çabalar.
Sabahın erken saatlerinde kalkar o pamuk elleriyle bize resmen bir kraliyet sofrası kurar ve biz evden ayrılırken de yanağımıza birer öpücük kondurmadan bırakmazdı. Tabii babama da "Hayırlı işler " demeden.
Gününü dolu dolu geçirirdi. Ütü,yemek derken bir de bakmış akşam oluvermiş. Bunu her zaman yapardı. Akşam olduğunda eline Kur'an'ı Kerim 'i alır o billur sesiyle okumaya başlardı huzur odamızda.

Babam evimize ilk taşındığımız da bir odayı âdeta mescide çevirmişti.
Yere halılar döşetmiş, karşı duvarda büyükçe bir kitaplık,kitaplıkta çeşit çeşit risâleler,tefsir kitapları ve çokça Kur'an'ı Kerim var.
Yerlerde oturmak için yumuşak minderler, minderlerin tam üzerindeki duvarda ise bir askılık ve raf. Tesbihleri ve seccadeleri koymak için. Duvarda monteli olan hat tablosuna ayrı bir hayranım, baktıkça içim açılıyor.Üzerinde "Şükret" yazıyor.
Daima şükret...

Yara Sevda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin