Ma van a koncert napja. Még ma délután lesz egy utolsó próbájuk a srácoknak. Ez azt jelenti, hogy ma van itt velem utolsó nap Jin. Ismételten egyedül leszek és nagyon hiányozni fog az egyetlen szerelmem. De addig megpróbálok minél több időt vele lenni.
-Annyira fogsz hiányozni! - bújtam hozzá.
-Te is nagyon! - ölelt meg szorosan.
Felnéztem a gyönyörű barna szemeibe. Olyan hamar eltudok veszni bennük. Jin lehajolt és egy hosszú csókot nyomott az ajkaimra. Amit azonnal viszonoztam is. Mikor elváltak az ajkaink a homlokát az enyémnek döntötte.
-Nagyon szeretlek Jiu! - nyomott egy puszit az orromra.
-Én is nagyon szeretlek Oppa! - hajtottam a fejem a mellkasára.
Nem sokára eljött a délután lezajlott az utolsó próba. Hamar itt lett a koncert ideje is. A koncert előtt oda jött hozzám Jin.
-Ügyesen! - mosolyodtam el.-
Én mindig ügyes és jó képű vagyok! - húzta ki magát.
El nevettem magam és lábujjhegyre álltam és egy csókot nyomtam az ajkaira.Túl gyorsan zajlott le a koncert sajnos. Izzadtan fáradtan ült le mellém Jin. A fejét a vállamra döntötte én pedig át karoltam és magamhoz öleltem. Már majdnem elaludt amikor indultak vissza a hotelbe. Elment zuhanyozni és fáradtan bedőlt az ágyba és szinte azonnal elaludt. Engem is nem sokára elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Idol a párom - Jin ff
FanfictionNem olyan egyszerű ez az élet, mint ahogy azt mások elképzelik. Sajnos mi nem tudunk úgy élni, mint egy normális pár.