Bölüm-17-| Ah! Diye bir hecedir aşk.

17.7K 366 21
                                    

Selam:) Kaç bölümdür @mizgin15 sorusunu yanıtlayamıyordum kusura bakma canım :( Soru şöyle.. " Ece cadısını kim olarak düşündün kitabında?" Açıkcası hiç düşünmemiştim ama birazcık saksıyı çalıştırınca aklıma; Siğnem Kobal geldi. Bu bölüm beklediğiniz bölümmüki acaba? Ece cadı olmaktan çıkıcakmı bakalım sizin için:) Keyifli okumalar. Beğenmeniz dileğiyle:)

Bölüm şarkısı; İlhan Şesen- Acıdır Aşk.

Kurban Bayramınızı'da bir kez daha kutlarım:)

İyi Bayramlar...

~

××  ××  ××

Evden çıktığımdan beri sahilde öğlece denizi izliyorum. Neredeyse akşam oluyor. Artık gitmem lazım çok geç olmadan onların yanına ulaşmam lazım. Beni bekliyorlar. Geleceğimi biliyorlar. Her zamanki gibi ilerleye bilmek için tekerleklere ihtiyaç duyuyorum tabi. Sandalyenin tekerleklerini arkaya iterek yerimde döneceğim sırada birine çarptığımı fark ediyorum. Ah! Lanet olsun bir bu eksikti zaten. Başımı çevirdiğimde gülümseyerek mahçup gözlerime bakan bir çift sim siyah gözler karşılıyor beni.

" Şey.. kusura bakmayın. Ben siz-"

Karşımdaki siyahlığına zıt bir parlayan gözlerin sahibine bakarak özür dileyeceğim sırada gülümseyerek konuşuyor.


" Önemli değil.. sorun yok. Siz iyimisiniz?"

" İyiyim ben.. asıl ben size çarptım. Yani sizin bir şeyiniz yok ya?"


" Yok yok! İyiyim ben."


" Peki.. tekrar özür dilerim."


" Sorun yok dedim ya. Önemli değil."


" İyi günler.."

" İyi günler.."

××    ××   ××


Sahilde denizin maviliğine zıt bir şekilde sert parlayan sim siyah gözler şu an karşımda ışıl ışıl parlayarak gözlerimi kamaştırıyor. Şaşkınlığımı hala üzerimden atamazken yutkunuyorum. Karşımdaki yabancı adam bana gecenin derin karanlık dolu gözleri ile bakarak gülümsüyor.


" Aaa ne güzel bir tesadüf. Sizde burdasınız demek." İlk şaşkınlık krizini üzerinden karşımdaki yabancı bakışların sahibi atarken konuşuyor. Daha fazla mal gibi hiç bir şey söylemeden dikilmeyip konuşmaya karar veriyorum.

" E-evet öğle.. gerçekten."


" Siz? Tanışıyormusunuz Engin'ciğim" Adının engin olduğunu öğrendiğim yabancının hemen yanında kısa saçlı kadın-annesi olduğunu tahmin ediyorum-koluna girerek gülümsüyor. Siyah gözleri tekrar ışıldarken gülümseyerek kafasını hızla aşağı yukarı sallıyor.

" Evet anne. Bir nevi tanışıyoruz.." Gözlerime bakması üzerine tebessüm ediyorum. Kerem kaşlarını çatarak yanıma geldiğinde bana kısa bir bakış atıyor. Ardından gülümseyerek salonun ortasında dikilen yeni ortaklarına eli ile tek tek işaret ederek tanıtıyor.


" Tanıştırayım. Cahid balkan." Orta yaşlı adam gülümseyerek başını eyerek selam verirken aynı içtenlikle gülümseyip selam veriyorum.

" Memnun oldum. Zeynep kızımız sensin demek. Valla Cevdet bey çok anlatdı seni."


" Bende memnun oldum efendim." Konuşurken cevdet babanın omzuna vuruyor cahid bey. Kerem bu seferde kısa saçlı mavi gözlü kadını eli ile gösterirken diğer boşta kalan elini sandalyenin sırt kısmına koyuyor.


+18 Aşk Engel Tanımaz...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin