Перший урок

133 12 0
                                    

- Мій брат серед них..

- Стоп...Як так? - я звичайно трохи була шокована,але більше була шокована точно розчарована Юна,на її лиці було все записано:"Я пожаліла".

- Я попала! - знаєте,таке відчуття,якби її загнали в куточок і вона не знає,як знайти інший  вихід. Не розумію,чому вона так реагує на свого брата...? Між ними ж має бути любов,але що я говорю,так нічого у цьому не петраю.

- Так так!Лія і Юна,я вам непомішала!? - Пак Ту нас своїм невдоволеним поглядом просто з'їдала.

- Вибачте,трохи відволіклись.

- Надіюсь цього не повториться.Ну що ж починаймо!
Хотіла вже сказати,хто хоче вийти і показати свою майстерність у танцях,але я так бачу за мене швидше це зробили!- і в цей момент погляд падає знову на нас  -Юна,ти перша!

- Злюка.. - у ній було повно злості і коли вона встала з місця таке відчуття ніби хотіла розірвати Пак Ту

- Я все чула. - не відводячи своїх очей від списку Пак Ту з усмішкою це промовила.Таке відчуття,що вона привикла до такого ставлення,по її лиці було видно,що вона королева Універу,точно стервятниця,яка не реагує уже ні на що - Лія ти будеш друга.Ще одне,я включаю пісні рандомно.Ну що ж починай!

- Привіт всім,мене звати Пак Юна.Я дуже рада тут навчатися і надіюсь ми будемо всі співпрацювати і допомагати один одному.Попіклуйтесь про мене! - Ви б бачили Юну,у неї лице "світилось від щастя", я думала третя світова війна уже скоро почнеться.
Але коли Пак Ту включила хіп-хоп,а Юна почала танцювати це була бомба.Це не танець – це стихія ,вона всю злість відала туди.Це так красиво виглядало,ритмічно і у той же час плавно,що навіть сама Пак Ту була шокована.

- Юна,ти здивувала.Я бачу вуличні танці це твоє.Ти не така,як твій братик, у нього зовсім інший стиль.Можеш сідати, молодець! - з усмішкою проговорила Пак Ту

- Добре,що ти включила саме цю музику,а то б хтось залишився без волосся.Дуже дякую! - усмішка просто виливась у Юни з лиця.Стервятниця і Стихійне лихо точно не стануть друзями їхні характери не витримують одним одного.

- Дуже рада допомогти!Лія,виходи.

POV автор..

Назавжди у моєму серціWhere stories live. Discover now