-Asiye gözlerini açınca Mustafa'yı göremedi. Aşağı indi Mustafa ile Tahir konuşuyordu.
Asiye:Ne konuşuyosunız abi kardeş?
Mustafa:Nefes bizimle tanışmak istiyormuş, Tahir de uygunmuyuz diye soruyor.
Asiye:Tamam, olur ben bir şeyler hazırlayayım şimdi gelsin bu akşam.
Tahir:Yengem sen zahmet etme bak zaten yorgunsun.
Asiye:Bir şey olmaz.Mustafa'm sen Al Tarçın'ın yemeğini koy önüne.Bende başlayayım.
-Tarçın'ın yemeğini hazırlar ve Mustafa ya verir, Mustafa da Tahir ile birlikte çıkar hem yemeği önüne koyar hem de Kadir ile kuzgun'un meselesini konuşur.
Tahir:Napicaz abi olmaz hep böyle.Hep böyle mi olacak.
Mustafa:Bilmiyorum Tahir zaten yengenin şu erken doğum işi.
Tahir:Bir de o var demi.offf..
Mustafa:Hadi kalkalım da yengene yardım edelim.
-Beraber içeri. Geçerler Asiye Tahir'e liste verir Tahir de listedekileri almak için çıkar Mustafa ve Asiye evdedir., beraber akşam için hazırlık yapıyorlardır.
...
-Tahir alışverişi yapar herşey hazırdır, Asiye ve Mustafa odaya çıkıp üstlerini değiştirirler ve Tahir ile Nefesi bekliyolardır.Fazla geçmeden kapı çalar.
Asiye:Mavişim geldiler galiba açarmısın kapıyı.
Mustafa:Tamam asim.
-Mustafa kalkıp kapıyı açar.Gelenler yangazlar ve Nefes ile Tahir'dir.
Mustafa :Hoşgeldiniz.
-Tahir ve Nefes önden yangazlar arkadan girer. Nefes sıcak kanlılıkla selam verir. Asiye de mutfaktaki işlerini bitirir bitirmez gelir.
Asiye:Hoşgeldiniz.
Nefes:Hoşbulduk, şey abla sen Asiye ablasın demi
Asiye:Evet Asiye ben.
Nefes:Tahir çok bahsetti senden.
Asiye:Böyle ayaktamı kalıcaz oturalım hadi.
-Masaya otururlar.
Nefes:Asiye abla çok zahmet etmissin hamile halinle.
Tahir:Aynen Yengem neden zahmet ettin bu kadar.
Asiye :Bu daha azı bir şeycik olmaz.
Mustafa :Bizde kime ne diyoruz kendini yorma diye ama nerdee..
-Güle oynaya yemeklerini yerler.Yenekden sonra Asiye ve Nefes çay koyarlar. Dışarı çıkarlar ve servis ederler.
Nefes:Asiye abla kaç aylık?
Asiye:3 aylık olduk öyle böyle.
Nefes:Kız mı?Erkek mi?
Mustafa:Kız, inşallah doğacak bekliyoruz bakalım.
Nefes:Sağlıkla gelsin de.
Asiye:Amin, kötü bir şey olmasın yeter.
Mustafa :Nefes sen bir yerde falan çalışıyormusun?
Nefes:yok Mustafa abi yeni geldiğim için pek iş arama fırsatın olmadı.
Asiye:Seni benim amca kızının yanında başlatalım işe istersen.
Nefes:Ne işi?
Asiye:Avukat.
Nefes:Bilmem kii.
Mustafa:Nefes annen ile baban da gelseydi. Neden gelmediler.
Nefes:Babam gelmek istemedi de gençlerle takılırsınız dedi, annem yok benim.
Asiye:Yaranı açmak istemem ama hastalıkdan falan mı kaybettiniz.
Nefes:Benim annem bende erken doğum yapmış doğum da beni kurtara bilmişler ama annemi kurtaramamışlar.Ne yüzünü biliyorum ne de kokusunu.
-Mustafa Asiye'yi sarar kollarınla vr alnından öper.
Asiye:Özür dilerim ben.
Nefes:Yok abla canın sağolsun önemli değil.
-Saat geç olmuştur. Tahir Nefesi eve bırakır konaktakilerde etrafı toplayıp odalarına çıkar.
..
-Asiye, Mustafaya fark ettirmeden ağlamaya çalışıyordur ama Mustafa bunu fark ediyordur.Mustafa :Noldu asim?
Asiye:Nefes dedi ya annemi erken doğumda kaybettim diye.Bizimde bir riskimiz var ya.
Mustafa :Yok öyle bir şey.
-Asiye'nin göz yaşlarını siler ve göğsüne çeker. Uyurlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Aşkın İzi' (Tamamlandı)
Cerita PendekAsiye ve Mustafa Karadeniz'e sevdalarını sizce sığdırabildiler mi?? ... Adam Kadın İçin Her Şeyi Yapa Bilir.Kadın da Adam İçin Her Şeyi ,Ama Sevdarı Verdiği Bir Kararla Bitebilir...