1 ; first road

105 12 0
                                    

elimdeki telefon numarasının yazılı olduğu kağıda baktım. sarı kağıdı buruşturup, yok etmeden önce son defa numaranın rehberimde kayıtlı olup olmadığı kontrol ettim.

"ah tanrım..." dedim elimdeki çakmakla kağıdı yakarken. "karşısına çıkamayacak kadar korkak ama bu şekilde yaklaşmaya çalışacak kadar da cesur olmak çok saçma..."

kağıdın yanışı ile birlikte içimdeki tüm heyecan daha da harmanlanırken çoktan kül olmuş kağıttan dikkatimi çekip parmaklarımı telefonumda gezdirdim.

nevery: hey,

numaranı soo'dan aldım. şu an amerika'dayım. birkaç ay sonra kore'ye geleceğim ve yalan söylemeyeyim,

şimdiden ilgimi çektin.

ben lee haera.

ellerim titremeye başlamışken göndermiş olduğum mesajların saçmalığını tekrardan fark ettim. amerika mı? ilgimi çektin mi? ve inanmakta zorluk çekiyorum ama nasıl olur da jungkook'un ilk aşkının adını kendi adımmış gibi kullanmayı seçerdim? o kadar isim arasında neden o telaşla aklıma o gelmişti?

berbat etmiştim. işe yaramayacaktı.

yüzümü avuçlarımın arasına aldım ve ani bir kararla jungkook'u engelleyip hiçbir şey olmamış gibi devam edecekken bildirim sesiyle birkaç saniyeliğine nefesim kesildi.

jeonjk: lee haera...

benim senin ilgini çekmemden daha önemli bir şey varsa,

o da tam şu saniyeden itibaren

benim de seninle ilgilenmeye başlamam olabilir sanırım.

dudaklarımı ısırdım. kendimi soktuğum bu iğrenç duruma rağmen gülümsememe engel olamadım.

ne yani, sadece bir yıl sevdiğim çocukla küçük bir konuşma yapacaktım. "en fazla iki ay devam ettireceksin bu oyunu, kim minah," diye fısıldadım kendi kendime.

sadece iki ay ve sonra hiçbir şey olmamış gibi hesabı kapatacağım.

jeonjk: ve soo diye bir arkadaşım olduğuna da hatırlamıyorum.

ah... keşke lee haera diye birisinin de aslında olmadığını sana söyleyecek cesaretim olsaydı da bu duruma hiç başlamasaydım.

fake profile, jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin