Prologue

17 1 3
                                    

A 2019 ARCHIVES STORY BY KIM BYUNEE

MEMPERSEMBAHKAN

R U N |  M I N   Y O O N G I

STARRING BY;

Han Hani

• Min Yoongi

•Kim Taehyung

•Jeon Jungkook

and more.


"Pertahankan hak aku adalah salah satu kerja aku. Tengok kau bahagia dalam tangan aku juga tugas aku. Maafkan aku jika aku berkasar dengan kau"

Fanfic ini hanyalah rekaan semata mata tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang tiada.

RUN: PROLOGUE

Aku berlari sekuat hati yang aku boleh. Menangis ? Memang takkan berhenti setiap hari kalau tak menyakitkan tak boleh.

Aku berlari dengan sekuat hati sehingga aku terpijak batu yang agak besar menyebabkan badan aku jatuh ke tanah.

Aku hanya memandang sekeliling dengan air mata masih bertakung. Jujur aku kata aku tak nak dah balik rumah neraka tu lagi.

Lagi sekali air mata jatuh membasahi pipi. Otak buntu tidak tahu hendak ke mana lagi sekarang. Hanya tuhan yang tahu apa perasaan aku disini.

"Aku benci diri aku sendiri!!" Ayat itu yang terlepas dari mulut aku sendiri. Aku berada di lorong yang sunyi sepi dari tadi berteman dengan tangisan kesedihan aku yang tanpa henti.

Aku duduk mencangkung dan melepaskan semuanya. Menjerit , menangis , meraung semuanya ada. Hanya aku tahu harini adalah hari yang paling teruk bagi ku.

Lorong yang sunyi dan gelap bertukar bising seketika kerana tangisan aku.

Sehingga aku terdengar derapan tapak kasut seseorang.

Aku memberanikan diri untuk toleh. Kelihatan seperti seorang jejaka yang sedang jalan menuju ke arah aku

Dengan sedaya upaya aku mengagah kan diri aku untuk bangun dan melihat wajah jejaka itu dengan lebih jelas. Tetapi tidak, air mata yang tidak habis jatuh dipipi menyebabkan aku gagal untuk melihat wajah jejaka itu tersebut

Baru ingin jalan kearahnya. Tiba tiba leher terasa sakit yang amat. Seperti tercucuk jarum di kulit. Akhirnya badan aku jatuh ke tanah juga.

Run don't tell me why.
Run love is a lie.
Run you make cry.
Don't tell me don't tell me
Don't tell me bye, bye.

A fanfiction of Min Yoongi.
RUN

Run | MygWhere stories live. Discover now