Chapter 1

8 2 0
                                    


Η Ιστορία ξεκινάει από τα πολύ παλιά χρόνια , όταν γεννήθηκαν οι πρώτοι βρικόλακες στην Ιστορία . Δυστυχώς  οι άνθρωποι τους παρομοίαζαν με τους δαίμονες και φυσικά ήθελαν να τους σκοτώσουν . Βέβαια όλα αυτά τα συμπεράσματα τα έβγαλαν οι άνθρωποι μόνοι τους , ποτέ δεν ήθελαν να καταλάβουν  κάτι πέρα απ 'τα δικά τους θέλω . Πάνω απ'όλα δεν ήθελαν να καταλάβουν πως τα τέρατα ήταν οι ίδιοι . Τους κυνηγούσαν με διάφορα όπλα και όσο η τεχνολογία των όπλων αυξανόταν , τόσο θανατηφόρα ήταν η κατάσταση των βρικολάκων . 

Στην συνέχεια δημιουργήθηκαν οι μάγισσες , όπου τις έκαιγαν γιατί  οι άνθρωποι έλεγαν πως ο διάβολος τις στέλνει , ενώ αυτές ποτέ δεν πλήγωσαν κανέναν . Βρέθηκαν κυνηγημένες σαν τους βρικόλακες . Το σημάδι των μαγισσών όπου πρέπει να το έχουν εκ γενετής ήταν το "Χ" στις δύο παλάμες , οπότε όταν οι άνθρωποι έβλεπαν στις παλάμες "Χ" σκότωναν . Οι άνθρωποι με τον καιρό γινόντουσαν  περισσότερο βίαιοι με τα μαγικά πλάσματα.

Λίγο αργότερα υπήρξαν και οι λυκάνθρωποι μαζί με τους ανθρώπους της φωτιάς , θα σας εξηγήσω αμέσως τι εννοώ . Οι άνθρωποι της φωτιάς είναι εκείνοι που δεν αισθάνονται τίποτα όταν βυθίζονται στις φλόγες , μπορούν να ελέγξουν τα ηφαίστεια , την λάβα και γενικότερα ότι έχει σχέση με την φωτιά . Λοιπόν όταν δημιουργήθηκαν και αυτά τα μαγικά πλάσματα οι άνθρωποι τα αποκεφάλιζαν . Για τόση βία μιλάμε .

Η κατάσταση αυτή δεν αντεχόταν οπότε οι επιζών βρικόλακες , μάγισσες , λυκάνθρωποι και άνθρωποι της φωτιάς μετανάστευσαν σε μία χώρα που δεν υπάρχει στον χάρτη οπότε δεν θα κινδύνευαν . Σε κάθε άκρη αυτής της χώρας είχε χτιστεί και από ένα βασίλειο , το Βασίλειο του Αίματος , το Παλάτι του Φεγγαρόφωτου , το Κάστρο Της Ηφαιστειακής λάβας και το Κάστρο με τα Ξόρκια για κάθε είδος . 

Από εκεί και πέρα είχαν χωριστεί τελείως και σαν χώρα αναπτυσσόταν με περισσότερους κατοίκους , οι μάγισσες μάλιστα είχαν φτιάξει με μάγια τους δράκους για περίπτωση πολέμου . 

Όσο περνάνε τα χρόνια φτάνουμε στον 21ο αιώνα , στην εποχή μας . Είχε ήδη χτιστεί και σχολείο για κάθε είδος . Στο σχολείο των βρικολάκων οι καθηγητές πρόσεξαν ότι κάτι άσχημο θα συμβεί , κάτι πολύ άσχημο ... Αμέσως ειδοποίησαν τον πρίγκιπα του Αίματος που πήγαινε στο σχολείο αυτό , και αυτός πήρε τηλέφωνο να τον ειδοποιήσει .

 Ο πρίγκιπας αυτός ονομάζεται  Ian Drakula . Το πιο hot αγόρι του σχολείου , είναι μαυρομάλλης με chains , δαχτυλίδια και piercing στο κόκκαλο του αυτιού . Έχει επίσης μαύρα tattoo  και κόκκινα μάτια . Οι καθηγητές δεν τον συμπαθούν , κάνουν υπομονή μόνο γιατί είναι πρίγκιπας . Έχει κατακτήσεις από όλα τα κορίτσια , για αυτό δεν έχει παράπονο .

Blood is Thicker than WaterWhere stories live. Discover now