Αφού σήμερα έκλαψα, κοιμήθηκα και έφαγα μέχρι σκασμού, αυτό το βράδυ είμαι σε μεγάλα κέφια.
Η δυνατή μουσική με ξετρελαίνει, τα πολύχρωμα φώτα που στροβιλίζονται γύρω μου μου προκαλούν μια γλυκιά ζάλη και το ποτό .... έχει γίνει το οξυγόνο μου.
"Κούνα το μωρό μου!"
" Δεν ξέρεις πόσο με καυλώνεις!"
" Τί βόμβα είσαι σύ μάνα μου;!"
Οι ανδρικές φωνές γύρω μου όλο και αυξάνονται και το ηθικό μου είναι στα ύψη. Έχω βγει εκτός ελέγχου.
Κι ενώ η κατάσταση έχει ξεφύγει για τα καλά και οι μεθυσμένοι κόπανοι είναι έτοιμοι να σπάσουν το μαγαζί εγώ χορεύω πάνω στο μπάρ του καταστήματος, στο ρυθμό ενός αγγλικού τραγουδιού που δεν έχω ακούσει ξανά..
Σκύβω και ψιθυρίζω στο αυτί του barman. Εκείνος μου κλείνει το μάτι, απομακρύνεται και γυρίζει σχεδόν αμέσως με ένα μπουκάλι ουίσκι. Το αγαπημένο μου.
Το παίρνω και πίνω σχεδόν το μισό, μονορούφι. Νιώθω να καίγομαι
μέσα μου και χαμογελάω στην οικεία αίσθηση. Γαμώτο, το λατρεύω!Το υπόλοιπο αλκοόλ το χύνω επάνω μου. Το υγρό ξεκινά βρέχοντας τα κατάμαυρα μαλλιά μου και φτάνει ως τις γόβες μου. Δεν μπορώ να αποφασίσω αν κάνει υπερβολική ζέστη ή κρύο εδώ μέσα αλλά κάτι με ενοχλεί βαθιά στο στήθος. Πρέπει να ξεφορτωθώ αυτή την ενοχλητική αίσθηση..
Κατεβαίνω στο πλήθος. Με ακουμπούν πολλά χέρια σε διάφορα σημεία. Αποφασίζω να πάω σε έναν γλυκούλη, νέο σχετικά, που με κοιτάζει εδώ και ώρα με τα πράσινα, φωτεινά μάτια του κάνοντας μου νοήματα από τον γωνιακό καναπέ.
Στην αρχή νόμιζα ότι μοιάζει
με τον Άλεξ αλλά όσο πλησιάζω η απογοήτευση που ζωγραφίζεται στο πρόσωπο μου είναι παραπάνω από εμφανής. Δεν έχουν καμία ομοιότητα. Απορώ με τον εαυτό μου...Όπως και να έχει πηγαίνω κοντά του.
Τί σημασία έχει έτσι κι αλλιώς;
Του χαρίζω ένα παθιασμένο φιλί. Εκείνος δεν μπορεί να αντισταθεί μετά από αυτό, επιτίθεται στον λαιμό μου γλύφοντας και δαγκώνοντας. Φαίνεται να απολαμβάνει την γεύση από το ουίσκι στο δέρμα μου.
"Πάμε πάνω κούκλα;" Ρωτάει βαριανασένοντας και γνέφω.
[.....]
Σε λιγότερο από μία ώρα κατεβαίνω τις σκάλες και βρίσκομαι ξανά στο μπάρ ψάχνοντας για τον επόμενο. Έχω όρεξη σήμερα. Όσο προχωράω προς το βάθος σιγο τραγουδάω το'Fack you all the time' που παίζει από τα μεγάφωνα με φούλ μπάσο.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Κακές Συνήθειες
Genel KurguΜια δήθεν σχέση.... Ένα καλά κρυμμένο μυστικό... Μία απρόσμενη συνάντηση... Ένα ξεχασμένο παρελθόν που πονάει... Ένα μπαλκόνι με ροζ τέντες στην Γλυφάδα..... Και ..... ότι καταλάβατε, καταλάβατε! ΤΟ ΠΑΙΧΝΊΔΙ ΑΡΧΊΖΕΙ! #1 Στην κατηγορία: myst...