De ce ma simt asa? Pana acum nu am avut nici o atracție pentru tine, de ce acum, când am multe de facut?
Ești un exemplu pentru mine, un mentor minunat, ești o persoana în care am foarte multa încredere. Asta este ceea ce toți din școală asta ar spune despre tine, dar eu nu pot spune doar asta. Nu pot spune nici ce simt pentru tine,poate dragoste sau poate doar simpatie;nici eu nu știu ce simt pentru tine.
Este Joi. Ma plimb pe holurile scolii indreptandu-ma spre clasa mea. Prima ora am engleza.
Întru în clasa și ma așez în banca mea, scotandu-mi cărțile și caietele pentru ora respectiva.
Astept cu nerăbdare sa te vad, dar totuși nu te pot privi în ochi... Îți vei da seama.~
-Good morning!
-Good morning teacher! - spunem toți în cor, apoi ne așezăm.
-După cum știți, data trecuta am dat un test,dar rezultatele nu m-au încântat. Cel puțin ale unora dintre voi.
Ma privește.. Aish,ochii tai sunt asa de frumoși!
Eu ma întorc cu fata spre geam și îl ascult în continuare.-Acum veniti sa va luați testele!
Spune Namjoon, apoi cheamă pe fiecare pentru a își vedea nota.-Alexandra!
Eu ma ridic de pe scaun și cu pași mici, dar repezi ma îndrept spre catedră.
-Felicitari! Tu ai fost singura care a luat 10! Continua tot asa!
Îmi spune în timp ce ma privește cu zâmbetul pe buze și îmi întinde foaia. Eu o iau cu grija, iar el ma mângâie discret pe mana.
Ce a fost asta? Încă îmi zâmbești... Tu chiar știi cum sa ma omori!Eu ma îndrept repede spre banca, fără a observa cineva ca sunt roșie la fata.
CITEȘTI
Profesorul de engleza(BTS F. F)
Teen FictionAi fost vreodată îndrăgostită de profesorul tău? Dacă da, atunci citește aceasta carte! ;)