Untitled Part 1

5 0 0
                                    


ویزای شینگن هلند

کشور هلند جز ۲۶ کشور منطقه شینگن می‌باشد ، که حتماً باید برای ورود به این کشور باید اقدام به اخد ویزای شینگن هلند کنید و آن را دریافت کنید. با دریافت ویزای شینگن هلند می‌توانید به ۲۵ کشور دیگر اروپایی سفر کنید/.اولین قدم برای گرفتن ویزای هلند ، تکمیل و ارسال فرم ویزا ویزای هلند است . در هنگام تکمیل فرم ویزای کشور هلند باید هدف از سفر و نوع ویزایی که می‌خواهید از آن استفاده نمایید را انتخاب نمایید .

بعد از تکمیل فرم خود باید یک ایمیل به سفارت‌خانه کشور هلند در ایران ارسال نمایید در مضمون درخواست وقت ملاقات حضوری با آن‌ها ، در این ایمیل باید نام و نام خانوادگی خود ، تاریخ تولد ، شماره تماس ، جنسیت ، پست الکترونیک ، ملیت ، شماره گذرنامه ، تاریخ خروج ، تاریخ انقضای پاسپورت خود را به‌طور صحیح کامل ارسال نمایید . بعد از مراجعه حضوری می‌توانید از طریق پست الکترونیکی خود درخواست اخد ویزای شینگن خود را پیگیری نمایید .

اطلاعات بیشتر در رابطه با مدارک لازم برای کسب ویزای هلند و هزینه آن و مدت زمان آن مطلب ما تحت عنوان را مطالعه نمایید..!!!

ویزای شینگن اسپانیا

اسپانیا از کشور های محبوب برای اقامت و سفر است . برای سفر به اسپانیا انواع مختلفی از ویزا وجود دارد. دریافت ویزای شینگن اسپانیا راهی مطمئن برای مسافرت و اقامت به کشور اسپانیا است با ویزای شینگن می توانید به سایر کشور های حوزه شینگن نیز سفر کنید. بسته به هدفی که شما برای رفتن به اسپانیا دارید مانند اقامت تحصیلی، تفریحی، کوتاه مدت یا بلند مدت، ویزای شینگن متفاوتی نیاز دارید. ویزای شینگن اسپانیا از سال 1995 که اسپانیا به کشور های شینگن پیوست امکان پذیر شد.
یکی از محبوب ترین کشور ها برای تحصیل و دریافت مدرک تحصیلی اسپانیا است. دانشگاه ها و مراکز علمی اسپانیا سابقه زیادی دارند و خدمات علمی و تحصیلی مناسبی برای دانش جویان و دانش آموزان فراهم می کند. برای اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا ابتدا دانشگاه مورد نظر خود را پیدا کرده و درخواست پذیرش بدهید. نوع ویزای دانشجویی و میزان اقامت خود را مشخص کنید که در دو نوع شش ماهه و بلند مدت است.
بر اساساس مقررات اسپانیا برای اخذ ویزای تحصیلی داشتن مدرک زبان اسپانیایی اجباری نیست اما داشتن آن و تسلط بیشتر به زبان اسپانیایی در اخذ ویزا تاثیر مثبت دارد. بسیاراز دانشگاه های اسپانیا پی از پذیرش یک دوره زبان اسپانیایی برای دانشجویان خارجی برگزار میکنند که باید به صورت کامل گذرانده شود. آزمون معتبر و مهم برای سنجش زبان اسپانیایی، آزمون dele است.
در صورت پذیرش برای دانشگاه های اسپانیا که به زبان انگلیسی تدریس می کنند باید مدارک معتبر زبان انگلیسی مانند آیلتس و CAE را داشته باشید.

کشور زیبای سوئد در شبه جزیره اسکاندیناوی و چهارمین کشور اروپا به لحاظ وسعت است. این کشور که آب و هوایی سرد دارد مملو از رودخانه و جنگل و دریاچه های متعدد است.این کشور با اهره مندی تز مناظر طبیعی بکر و اماکن زیبای تاریخی و فرهنگی و همچنین شهر های منحصر به فرد برای اسکی یکی از مقاصد مهم گردشگری برای توریست ها محسوب می شود.به همین دلیل یکی از اهداف رایج سفر به ای کشور سفر توریستی و بازدید از دیدنی های بی نظیر این کشور است . شما با توریستی سوئد اجازه پیدا می کنید در یک دوره شش ماهه به مدت 90 روز در سوئد اقامت داشته و به گشت و گذار بپردازید. اما علاوه بر بازدید توریستی ، سوئد به دلیل برخورداری از اقتصادی پویا و توسعه یافته ، همچنین نرخ پایین جمعیت ، درآمد مناسب و خدمات مناسب زندگی یکی از کشور های ایده آل برای مهاجرت به حساب می آید. و شما می توانید با دریافت اقامت سوئد را نیز در اختیار داشته باشید .
در عین حال توجه داشته باشید که سوئد یکی از بیست و شش کشور عضو پیمان شینگن است و شما به هر دلیلی حتی برای سفر کوتاه مدت به آن باید اقدام به سوئد کنید. این ویزا که در دو توع کوتاه مدت یا بلند مدت (ملی ) صادر می شود به شما اجازه می دهد در این کشور اقامت داشته باشیدعلاوه بر ویزای توریستی شما می توانید از ویزای تحصیلی، پزشکی، کاری و ... استفاده کرده و به این کشور سفر کنید.


http://vakil-visa.com/fa/صفحه/اخذ-ویزای-شینگن

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 11, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

اخذ ویزای شینگنWhere stories live. Discover now