4. fejezet

906 42 0
                                    

~Lydia szemszöge~

álmoból ébredtem fel. Egy kis várost láttam, ahol megjelentek a szellem lovasok és elvittek mindenkit, csak egy nő maradt ott, aki benshee volt.

A suliban egyből a falkához mentem és elmondtam nekik az álmomat.

- Emlékszel a város nevére?- kérdezte Scott.

- A'szem.- bólogattam.

- Most azonnal oda kell mennünk.- jelentette ki Sophi.

Felszedtük nagy nehezen Liamat. Két kocsival mentünk. Allisonnal ment Malia és Liam, velem pedig Scott és Sophi.

Beültem a kormány mögé. Azt hittem valamelyikőjük beül mellém, de nem így történt. Sophi hátra ment és mellé beült Scott.

~Sophi szemszöge~

Lydia ült a volánnál. Azt hittem Scott beül az anyós ülésre, de helyette mellettem foglalt helyet. Közeledni kezdtünk egymáshoz, majd ajkaink összeértek. A csókunkat az szakította meg, hogy Lyds hirtelen fékezett.

- Ezt azért kaptátok mert, nem szóltatok nekem.- nézett ránk.

- Miről?- mondtuk egyszerre.

- Nem lényeg.- legyintett és újra elindultunk. Az út nagy része csendben telt. Igazából fél óra kocsikázásra volt Beacon Hillstől.

Egyetlen ház nézett úgy ki, mint amiben élnek. Bekopogtunk. Egy nő nyitott ajtót.

- Gyertek be.- invitált minket. Megkínált valami furcsa színű szörpel.

Elkezdtek beszélgetni, de én nem értettem belőle semmit mert a hangok eltorzultak és a kép összemosódott. Csak ott álltam és néztem magam elé. Amikor magamhoztértem csak én, Lydia és a nő volt a nappaliban. Éppen mind a ketten sikítottak.

Amint abba hagyták a sikítást, a nő két lépést hátrált.

- Te egy benshee vagy.- nézett Lydiara.- Te pedig egy árny farkas.- fordította felém a tekintetét.- A vadhajsza titeket nem visz el. De ez nem olyan jó, mint hinnétek. Nem jó egyedül. Én is ezért pótoltattam az űrt a halott fiammal. Mennyetek! Vigyétek a barátaitokat! Ne hagyjátok, hogy a tivárosotokban is ez történjen!- mondta. Elköszöntünk a nőtöl és kimentünk. A többiek már a kocsinál vártak.

Beültünk a kocsikba, úgy ahogy jöttünk. Az autóban megint olyat éreztem, mint a házban. A kép összemosódott és nem hallottam semmit. Egy pár pislogással próbáltam kitisztítani a látasomat, de nem sikerült. Elájultam.

~Scott szeemszöge~

Sophi egyszer csak az ölembe dőlt.

- Sophi. Sophia. Sophia Rose Downlope! Válaszolj nekem!- pofozgattam finoman. Nem nyitotta fel a szemét.

Lydia lassan fékezett. Egy megállónál voltunk.

- Hívom Maliat.- mondta és elkezdett pötyögni a telefonján.

Én csak néztem az eszméletlen lányt és simogattam az arcát.

Pár perc múlva indultunk tovább.

~ Sophi szemszöge~

Sötét volt. Csak egy alak volt kivehető: Stiles. Elkezdtem a fiú felé futni.

- Stiles!- ordótottam oda neki és szétt tártsm a karjaimat.

- Sophi!- futott ő is széttárt karjaival felém.

Amikor találkoztunk meleg öleléssel köszöntünk egy másnak, majd amikor szét váltunk egy hosszú csókot leheltünk egymás ajkára.

- Hiányokzál.- suttogtam, miközben az arcomat simogatta.

- Te is nekem.- suttogta.- Még emlékszel rám.- mosolyodott el.

- Igen.- mosolyodtam el én is, de amint eszembe jutott az hogy a többiek nem, lefagyott a modoly a számról.- De a többiek nem.

- Érd el, hogy emlékezenek rám.- azzal a kezemért nyúlt és a markomba nyomott egy kocsikulcsot.- Most menny!

- Stiles!- nyögtem.

- Menj!- hallottam a hangát.

Itt is lennék a következő résszel.

Bocsi, hogy nem olyan jó mint, az Árny- farkas. Ez az évad valószínüleg kevesebb részből fog állni. Őszintén amikor felraktam a kérdést szellem lovasok/ nogitsune, nem hittem volna, hogy a szellem lovasokat választjátok, de örülök, hogy végül így lett. A nogitsunéról meg majd a kövi évadban olvashattok.

FK

Hajsza (Az Árny- farkas 2)Teen Wolf ff.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant