Dipper pines, 618 numaralı odayı arayarak yeni kolej yurdunun koridorun dan geçti. koridor yabancılarla doluydu. geçerken yeni oda arkadaşının konuşmalarına kulak misafiri olabilirdi.
Siktir. Henüz oda arkadaşı hakkında düşünmedi bile.
Koridorda tek tek odaları geçerken merak etti. 599..600..601. Neredeyse gelmişti ve oda arkadaşının nasıl birisi olabileceği konusunda düşünmesine 5 dakika vardı. 5 dakika yeterli değildi. 610. Siktir, siktir, siktir hayır Dipper utangaç değildi. Aslında insanlarla konuşmayı kolay buluyordu ama bu farklıydı. Bu neredeyse bir yılını birlikte yaşayacağın kişiyle buluşmaktı. Konuşmak ne kadar kolay olsa da güvenmek zordı. Ya bir yılı cennet gibi yada cehennem gibi geçicekti.
618. Onun odası. Kapının girişinde daha girmeden yüksek sesle müzik duyuluyordu.kapıdan bakarken merakı azalmamıl yada kalp çarpıntısı durmamıştı. Durduğu yerden kimseyi göremedi. Belki...belki de banyo molasındaydı odaya adım attım ve odanın yarısını çeşitli eşyalarla dolu olduğu için odanın diğer yarısına eşyaları bıraktı
"Sen kimsin?" bir esmer olanı şaşırttı. Kalbi bir anlığına durdu ve tüm vücudu titredi. Başını yavaşça çevirdi ve oradaydı. Sarışın bir adam dağınık olan yatağın üzerine yayılmış haldeydi. Dipper bir dakika önce yatağın boş olduğuna yemin edebilirdi. Adam uzanırken bile korkutucu davranıyordu. Ayağa kalktı, Dipper'a yaklaştı ve yakınında durduğunda adamın uzun olduğunu o zaman farketti. Kafasındaki şapka o kadar korkutucu değildi ama yine de dipper ürkmüştü. Mercek olduğunu düşündüğü altın sarısı gözlerine baktı. Neredeyse kelimenin tam anlamıyla kulağından diper kulağına uzanan gergin bir sırıtış vardı keskin dişeri gözüme çarptı. Nefesi hafif alkol kokuyordu ve kıyafeti basit bir sarı kapşon ve siyah pantolondan ibaretti. Boyu adamın dehşet verici yönlerini çıkardı ama yine den tüm varlığı garip bir şekilde çekiciydi.
Bu adam kendisine verdiği endişeyi unutmaya çalıştı ve hafifçe sakinleşti ya da en azından denedi "Ben Dipper Pines, burası benim yatak odam .bu yüzden benim oda arkadaşım olduğunu farz ediyorum. Adın ne...?"
"Adım Bill Cipher." biraz geri çekildi ve nihayet küçük çocuğa nefes alması için yeterli alanı verdi. Kıkırdadı, ve Pines'i korkutmakta olduğu belliydi. "Sen benim yeni oda arkadaşımsın, ha?"
"Heh..evet." esmer olan boynunun arkasını ovuşturdu ve gözlerini başka tarafa çevirdi.
"Sorun ne evlat, gergin küçük Çam Ağacı sesin, değil mi?" Bill, esmerin üzerindeki çam ağaçlı şapkayı karıştırdı.
"Ben....hayır. Sadece üniversite sinirleri. biliyor musunuz?" sarışın garip bir kahkaha attı ve zihinsel olarak suratını tokatladı. Uzun boylu çocuk eğlendiğini belli eder şekilde yatağına oturdu ve komidindeki cam şişesini aldı
"Ne dersin söyle, Çam ağacı." gözlerini kapattı ve içkisini yudumladı "Hey, biraz ister misin?" Şişeyi Dipper'a doğru eğdi.
"Bu ne?"
"Neye benziyor?" Dipper sessizdi. "Bira, evlat. hiç duydunmu?" , Dikkatini çekti ve Dipper reddetmek için hızlı başını salladı. Bill geğirdi. Dipper hiç bir şey duymamış gibi yaptı.
Rahatsız edici bir sessizlikte oturdular, sonra yüksek sesli müziği açtı ve Dipperin eşyalarını karıştırdı. Bir süre böyle kaldılar.
"Yani." Dipper dondu "sabah dersin saat kaçta?" Bill'in sözleri biraz içtiğinden dolayı ağzında dolamıştı ama hala ayıktı.
"Sabah 9:00 da sanırım" Dipper o sırada saati kontrol etti. Akşam yediye yaklaşıyordu.
"Harika. Daha vaktimiz var gece biraz daha eğlenebiliriz."
"Hayır, aslında biraz uyumayı v ders çalışmayı tercih ederim" dipper nihayet odayı dolduran bavul açmasıyla bitti.
"Sen onlardan birisin?! Ohh bu harika, sadece harika değil mi?"
"Sen....sarhoş musun?"
"Evet"
"Olamaz-" Dipperin omzuna bir çift kol dolanmıştı.
"Hadi, Çam Ağacı. Bu üniversite, hayatının en iyi dört yılı! Partiler, içki, sevişme, tüm zamanını ders çalışmakla harcayamazsın"
"Evet, harcayabilirim" Bill'i kolundan iter." Ve bunu değiştiremezsin.
"Ooo, bunun içinde biraz inat var." Dipper'a döndü ve sarhoş bir şekilde gülümsedi.
"Bill" Dipper rahatsız olmuştu. "Sarhoşsun"
Güldü, hala ayık olduğu kadar tehditkar bir sesle. "Sence bir kaç bira beni sarhoş edebilir mi? Direncim bundan daha fazla" sıçrayarak Dipper'ın yatağına çöktü. Gece Dipper'in yatağa girmesi için konuşmaya başladı. Uyumaya yatkın görünmeyen Bill'den daha öne uyuyakaldı.
Çalar saatin sesi odayı doldurmuştu. 08:30. Dipper inledi. Özellikle okulun pazartesi günleri erken kalmaktan nefret ediyordu. Kafasını epdi ve çalar saatin üstüne basarak çalar saati susturdu. Başını yana doğru eğdi ve sert birşeye çarptı. Bakarken ne olduğunu anladı. Sarışın adamomsunda uyuyordu bunu kulağına çarpan horlamadan anlamıştı.
"Bill?!" orada yatıyordu, ağır uykulu kafasını Dipper'in göğsüne bastırdı. Dipper Bile baktığında bacağının birini Dipper'a uzatmış ve kolları sanki hayatı ona bağlıymış gibi etrafına sarılıydı. Aslında çok tatlıydı.... Hayır, hayır, bunun sevimli olmaması gerekiyordu!
Satışının elimden kurtulmak için onu vücudunu tüm gücüyle itti. Bill sessizce homurdandı ve kendi kalktı.
"Günaydın, Çam Ağacı." gülümsedi, şimdiye kadar Dipper Bill'in kapşonsuz olduğunu farketmemişti bile
"Be- Ben.....yatağımda napıyorsun?!"
"Ah, o ..bilmiyorum, dün gece biraz sarhoştum sanırım" başını yastığa koydu
"Biraz mı?! Sen-sen benim yatağımda yattın, bende senin yanında!" Dipper ayağa kalktı ve parmaklarını saçlarının arasında, sarışına görecek bir şekilde çekiştirdi.
"Rahatla çocuk, aslında birlikte yatmadık ya da onun gibi bir şey olmadı." Birkaç saniye rahatsız edici bir sessizlik oldu. "Ama biliyorsun, denemeye açığım."
Bu Dipperin son damlasıydı. "Ne, sen-ugh! Sadece....sınıfa gidiyorum!"
"Önce üstüni değiştirmeyi isteyebilirsin." Bill kapıdaki Dipper'a baktı ve Dipper geri geldi. Giysileri alıp tekrar gitti.
Gün boyunca bu düşünceler onu rahatsız etti. Neden Bill onunla aynı yatakta yatsınki?! Belkide alkol yüzündendi ama ayıkkende umursamıyor gibiydi. Tanrım, nesi var?
Ders tamamen bittiğinde, Dipper odasına dönmekte tereddüt etti. Ama sonunda gitmek zorundaydı, değil mi? İç çekti ve sonunda odaya geri dönmeye karar verdi
Bill aslında uyuması gereken yatağın ğzerşn uzandı
"Hoşgeldin, çocuk"
"Bana bunu söyleme." Dipper, yatakta uzanmış bir Bill tarafında vurgulanmış bir sözle rahatsız edilmişti
"Hadi ama. Bana hala dün gece için kızgın mısın?" Bill yatağına ötürü pozisyona geçti ve odanın karşısından Dipper'a baktı. Esmer olan cevap vermeyi reddetti. Bu sadece, Bill ayağa kalkıp hemen yanındaki Dipper'in yatağına oturuncaya kadardı. "Burada, sana kendimi telafi etmeye çalışmama izin ver."
"Ne yapabilirsin ki?' Bill'in dudakları Dipper'in üzerine indi. Kahverengi gözler şaşkınlıktan sonuna kadar açıldı. Bill'in dudaklarında ki gülümsemeyi hissedebiliyordu. Ancak dipper sersemlemişti, ne geri itmişti ne de karşılık vermişti. Hayır öpücüğü bitiren Bill'di. Bill alnını Dipper'in alnına yasladı ve şu sözleri söyle
"Üniversiteye hoşgeldin çocuk.'
.............
İlk bölüm nasıldı bir eksiğim ya da yalnış çevirim varsa özür dilerim şu çeviriler hiç düzgün çevirmiyor bende biraz kendim düzelterek yaptım @demontriangel dan esinlenerek yazdım ve fikirlerinizi yazarsanız sevinirim.
Seviliyorsunuz~❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oda arkadaşı - Billdip
Fanfiction@demontriangleden alınmış ve Türkçe'ye çevrilmiştir Inspired by @demontriangle Taken from @demontriangle