Dupa inca 2 pahare de vodka amestecata cu sirop de cirese tot ce este in mintea mea este distractie.La naiba cu Zayn si cu faptul ca am fost o idioata ca l-am parasit.Am timp sa ma gandesc la asta maine.
“Dansezi?” Il intreb cu voce tare pe Mike aplecandu-ma peste masa ca sa ajung fata in fata cu el.
El da din cap dezaprobator si mai ia o gura din Bourbon-ul din fata lui.
“Tu pierzi.” Spun eu articuland prost cuvintele si ridicandu-ma de la masa ducandu-ma spre ringul de dans.
Ma uit prin jur si o caut cu privirea pe Cher sau Jeremiah,dar nu reusesc sa ii vad pe niciunul.
“Ava! Aici erai.”
Imi intorc capul spre sursa de unde a provenit sunetul si il vad pe Jeremiah venind spre mine cu un pahar cu un lichid alb in el.
“Imi pare rau inca o data ca l-am adus in discutie pe Zayn.” Spune el luand o gura din paharul din mana lui.
“Ai putea sa te revnsezi cumva.”
“Ce vrei sa fac?” Intreaba,un zambet pervers aparandu-i pe fata.
Nu ii raspund,in schimb ii cuprind mana si il trag dupa mine spre centrul ringului de dans,facandu-ne loc printre oamenii care dansau lasciv.
Muzica imi cuprinde trupul si incep sa dansez pe langa Jeremiah,facandu-i un semn cu mana,incurajandu-l sa vina mai aproape de mine.
Un zambet larg ii apare pe fata si ma ia de mana,incepand sa danseze pe langa mine,devenind din ce in ce mai apropiati.
Fac o pirueta si imi lipesc spatele de pieptul lui,simtindu-i muschii incrdandu-se.Cu o mana tinea paharul,iar cealalta era lipita de abdomenul meu.Trupurile noastre se miscau dupa ritmul muzicii,eu frecandu-ma din ce in ce mai tare de el.Mana mea ia paharul din mana lui si iau o inghititura,punandu-i paharul la loc.
Mana lui se muta de pe abdomen pe coapsa mea,iar buzele lui se muta pe ceafa,plasand saruturi lungi si apasate.
Ma intoarce cu fata la el,lipindu-ma de pieptul lui.Imi ridica barbia cu aratatorul,fortandu-ma sa ma uit in ochii lui.Pot vedea dorinta in ochii lui,dorinta de a ma avea.
“Nu deveni ceva ce ai putea regreta pe viitor.” Cuvintele lui Zayn imi suna in minte.
Ma opresc brusc din a ma misca pe langa Jeremiah,el uitandu-se la mine ciudat.Evit sa ma uit in privirea lui si incerc sa ma eliberez din stransoarea lui.Mana lui imi prinde bratul si ma trage spre el,ajungand fata in fata cu el.Buzele noastre erau la mai putin de 5 centimetri,iar el se apropia amenintator spre mine.
“Nu pot sa fac asta.” Spun eu cu o voce inceata,dar destul de tare incat sa ma auda.Il imping cat de tare pot si alerg la propriu spre iesirea clubului.
Aerul rece ma izbeste si ma face sa tremur,ceea ce ma mai trezeste putin.Ma asez pe scari si las lacrimile sa imi cada pe obraji.
Nu imi vine sa cred ce am devenit.M-am frecat la propriu de un barbat pe care il cunoscusem de nici 20 de minute.Inainte nici nu puteam sa suport mirosul de bautura,iar acum beau mai ceva ca un betiv innascut.
“Hei.” Aud o voce familiara si simt cum ceva cald este pus pe umerii mei goi.
Imi intorc privirea spre fata ingrijorata a lui Mike si tot ceea ce pot sa fac este sa suspin si sa incep sa plang si mai tare.Bratele lui Mike imi inconjoara umerii,iar eu imi mut capul pe pieptul lui,udandu-i tricoul.
“Vrei sa te duc acasa?” Intreaba el incet,strangandu-ma mai tare si incepand sa imi frece umerii cu palmele lui ca sa ma incalzeasca.
Ii fac un semn ca da din cap si ma ridic de pe scarile reci de piatra,stergandu-mi lacrimile cu podul palmei,machiajul meu raspandindu-se peste tot pe obrajii mei.
Acum,in timp ce stau in masina lui Mike,imi dau seama ca a fost o idee foarte proasta sa merg in club.
“O idee proasta a fost sa il parasesti pe cel pe care il iubeai.” Imi reaminteste subconstientul meu sacaitor.
O noua avalansa de lacrimi incepe sa imi curga pe obraji,dar nu ma mai chinui sa o sterg.
Toate astea nu s-ar fi intamplat daca acum as fi fost alaturi de Zayn.Nu as fi devenit acea persoana de care imi era frica sa devin daca ascultam naibii de inima mea.As fi putut sa plec pur si simplu alaturi de el.As fi putut sa fiu fericita si sa il astept bucuroasa in backstage.
Incerc sa ma gandesc la niste motive bune pentru care am decis sa raman in New York,dar nu imi vine in minte niciunul.
“Nu trebuia sa ma despart de el,nu?” Il intreb eu cu o voce ragusita pe Mike.Nici nu stiu de ce intreb asa ceva o persoana care nici macar nu cred ca stie ce s-a intamplat,dar la naiba,m-am saturat sa fiu rationala.
“Nu stiu ce ar fi trebuit sa faci si ce nu,dar dupa ceea ce s-a intamplat in noaptea asta imi pot da seama ca il iubesti.”
Evit sa ma uit la Mike si sa ii vad privirea compatimitoare si continui sa privesc pe geam si sa oftez.
“Il iubesti,nu-i asa?”
"Mai mult decat orice.”
Imi mut privirea de la umbrele ascunse in intuneric de afara spre fata lui Mike.El era concentrat la drum,dar il puteam vedea ca se uita cu coada ochiului la mine.O mana o tinea pe volan,iar cealalta se odihnea pe scaunul din piele neagra din masina lui.
In dimineata asta nici nu ma gandeam ca voi sfarsi destainuindu-ma in fata unui tip pe care il cunoscusem de cateva ore,dar iata-ma aici,in SUV-ul lui negru,mergand spre ce se pare a fi un intuneric profund,fara speranta ca voi vedea luminita de la capatul tunelului.
Se pare ca weekendu-ul acesta am avut spor si inspiratie.
Nu puteam sa pun doua capitole in acest weekend fara ajutorul lui Niko si ii multumesc din suflet ca ma ajuta.Voi mai scrie azi cateva capitole pe care le voi posta in cursul aceste saptamani.
Sper sa va placa !