1

21 0 0
                                    

"Με καυλώνεις τόσο πολύ" ψυθίρισε στο αυτί μου και έκανε μια πιο βαθιά διείσδυση μέσα μου.

Οι κινήσεις του ήταν ωμές και βίαιες.Είχε τοποθετήσει το ένα χερι του στη μέση μου, για να με κρατάει σταθερή και με το άλλο άλλοτε  χάραζε αόρατες πορείες στην κοιλιά και στο στέρνο μου και άλλοτε κρατούσε το στήθος μου.Οι κραυγές μας αντηχούσαν σε ολόκληρο το δωμάτιο και πολύ πιθανόν και σε ολόκληρο τον όροφο,εδώ και αρκετές ώρες.

"Είσαι η καλύτερη απ'όλες" φώναξε και με μια βαθιά ανάσα τελείωσε μέσα μου.Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα τελείωσα και εγώ φωνάζοντας το όνομα του.

Βγήκε από μέσα μου και ξάπλωσε λαχανιασμένος δίπλα μου.

"Πώς το κάνεις αυτό;" είπε τη στιγμή που άναβε το τσιγάρο του.

"Ποιο;" ρώτησα γελώντας και πήρα το τσιγάρο στα δάκτυλα μου.

"Να είσαι τόσο γαμημένα σέξι και μυστηριώδης;" με ρώτησε και έβαλε μια τούφα από τα μαλλιά μου-τα οποία παρεπιπτόντως εκείνη τη στιγμή, μετά απο 12 περίπου ώρες ασταμάτητου σεξ,έμοιαζαν με περούκα κλόουν-  πίσω απο το αυτί μου.

"Κρυφό ταλέντο" απάντησα γελώντας και σηκώθηκα από το κρεβάτι.Ξεκίνησα να ντύνομαι όταν ένιωσα το χέρι του στη μέση μου.

"Τέλος για σήμερα"είπα και τίναξα τον καρπό του από το σώμα μου.Με κοίταξε με ένα λυπημένο ύφος.

"Καλά δεν κουράστηκες όλο το βράδυ;"ρώτησα τη στιγμή που έδενα τα κορδόνια από τα -χιλιοφορεμένα και πλέον ξεθωριασμένα- μαύρα all star μου.

"Δε μπορώ να σε χορτάσω με τίποτα" είπε εκείνος αόριστα και έκανε ένα νεύμα με το πρόσωπο του.

"Τα λέμε την επόμενη εβδομάδα, Τζακ" δήλωσα και άρπαξα τα λεφτά από το κομοδίνο.

"Θα σου τηλεφωνήσω" τον άκουσα να λέει τη στιγμή που έκλεινα την πόρτα.

Κατευθύνθηκα προς το ασανσερ και μπήκα γρήγορα μέσα.Πάτησα το κουμπί για το εισόγειο και όση ώρα βρισκόμουν μέσα στον ανελκυστήρα προσπάθησα να φέρω σε μια φυσιολογική κατάσταση-όσο γινόταν τέλος πάντων- τα μαλλιά και τα ρούχα μου.

"Καλημέρα" είπα στον Πολ, το παιδί που βρίσκεται στη ρεσεψιόν και του έδωσα το κλειδί του δωματίου.

"Καλημέρα όμορφη" απάντησε εκείνος χαμογελώντας

"Πλάκωσε πελατεία σήμερα" είπα και ετεινα να φύγω μα η φωνή του με σταμάτησε

"Λιζ" το χέρι του ακούμπησε απαλά το δικό μου και γύρισα να τον κοιτάξω

"Θα ήθελες κάποια στιγμή να πάμε για έναν καφε;" είπε και πέρασε αμήχανα το χέρι μέσα από τα μαλλιά του

"Ίσως μια άλλη φορα...Τώρα έχου ραντεβού με πελάτη"

Στο πρόσωπο του διακρίνω ένα ίχνος απογοήτευσης.

"Σε παρακαλώ.Μόνο για ένα μισάωρο.Μου αρεσ-"έκανε να πει μα τον διέκοψα απότομα

"Άστο βρε Πολ μου.Δεν είμαι εγώ για τέτοια.Βρες μια κοπέλα που να μπορεί να σε καλύψει σε όλους τους τομείς.Γιατί εγω είμαι καλή μόνο σε έναν" είπα αγγίζοντας το μπράτσο του και πριν προλάβει να απαντήσει βγήκα απο το κτήριο

Μα γιατί δεν του δίνεις μια ευκαιριά;

οο σκάσε και εσύ επιτέλους πάντα στις χειρότερες στιγμές εμφανίζεσαι"είπα στη φωνή μέσα στο κεφάλι μου, γνωστή και ως συνείδηση, η οποια τις περισσότερες φορες-κακα τα ψέματα- εχει δίκιο, αλλά δεν το παραδέχομαι για να μην πάρει πολύ θάρρος.

Καθώς περπατούσα με προορισμό το διαμέρισμα μου,το κινητό μου έκανε τον χαρακτηριστικό ήχο του μηνύματος και το άνοιξα γρήγορα

Από:Τζάκσον.
Μπουμπού σε μισή ώρα στο γραφείο μου.

Απάντησα αστραπιαία ενα "ΟΚ" και συνέχισα το δρόμο προς το -ο Θεος να το κάνει- διαμέρισμα.

Τα πόδια μου πονούσαν αρκετά και τα μάτια μου έτσουζαν απο το ξενύχτι.Μόλις μπήκα μέσα μια περίεργη μυρωδιά ενόχλησε τα ρουθούνια μου.Αλκόολ και τσιγάρο.Και δεν εννοω απλό τσιγάρο.Κατευθύνθηκα γήγορα στην κουζίνα.Η Τζέι, η συγκάτοικος μου ήταν πεσμένη στο πάτωμα

"Τι στο διάολο κάνεις γαμώτο;" της φώναξα και πήρα το μπουκάλι φτηνής βότκα από το χέρι της.

"Ειιιι φέρε πιιιιισω το μωροοοο μου"αναφώνησε εκείνη και έτεινε το χέρι της για να πιάσει το μπουκάλι μα ήταν τόσο μεθυσμένη που δεν τα κατάφερε.

Τη στιγμή που άπλωσε το χέρι της παρατήρησα μελανιές στο εσωτερικό μέρος.

"Τι στο καλό είναι αυτά;" γρίλισα εξαγριωμένη και της έσειξα τους μόλωπες.

Εκείνη μαζεύτηκε στη γωνία και αγκάλιασε τα γόνατα της.Το πρόσωπο της άλλαξε αμέσως έκφραση..Τη θέση της μεθυσμένης κοπέλας πήρε ένα φοβισμένο κορίτσι.

"Μίλα" είπα αυτή τη φορά πιο δυνατά και την ταρακούνησα έντονα.

"Ο...ο Τζα..κσον"είπε τραυλίζοντας και δάκρυα κύλησαν από τα μάτια της.

Και εκείνη ακριβώς τη στιγμή είδα τη σύριγγα πάνω στον πάγκο και κατάλαβα.

"Θα τον γαμήσω.Θα τον κάνω να βλαστημάει τη στιγμή που γεννήθηκε" φώναζα τη στιγμή που έτρεχα προς το γραφείο του.

-------------------------------------
Γεια σας βρε παιδιά.Αυτή είναι η πρώτη μου ιστοριά,οπότε δείξτε λιιιιίγη επιείκειαααα.Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο καιιιιι ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!1!!!!

Keep dreaming❤❤❤






You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 15, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Το συμβόλαιο του πάθουςWhere stories live. Discover now