Zaina
-Zai gyere már! Nem hiszem el,hogy nincs kedved buliba menni. Elèg legyen ebből! Jössz ès kèsz.-Nora kèpes mindig elviselni engem, de talán most már kicsit elege van. - Egèsz nap itt romlassz! Jönnöd kell.- csapkodás közben a hosszú göndör fürtjei harcot vívnak a levegőben a hevessége miatt.
- Nincs kedvem, hagyjál.- A számba tömök egy marék pattogatott kukoricát, és a Tv-t bámulom.
-Ugyan már Zaina Elizabeth Parker, hát ilyen gyenge láncszem vagy? Ezt tanítottam én neked!? Évek óta hiába koptatom a nyelvem? Légyszíves és szedd össze magad, két hete itt sírsz nekem. Én is tűrök, amíg tűrök de ez már több a soknál. - Összeráncolt szemöldökkel és csípőre tett kézzel néz rám. - És amúgyis kell a szórakozás ,hisz nem sokára itt lesznek a vizsgák, és garantálom,hogy akkor nem lesz időd a szórakozásra.
- Jaj Nora nem látod, hogy nézek ki? És amúgyis mindketten tudjuk,hogy akkor is eljársz majd szórakozni.-teszem ènis csípőre a kezem. Bár nem annyira látszik mert be vagyok takarózva egy vastag paplannal
- Hát tényleg szarul festessz.- Kuncog. - De ezen segíthetünk. - A szekrényemhez megy és kiveszi belőle a sminkes dobozom. - Na tünés fürödni. Öt perced van. - A fejével a fürdőszobám ajtaja felé int. - Tik-tak telik az idő.
- Jól van! De akkor egy hétig békén hagysz.- Mondom , majd erőt veszek magamon és a fürdő felé veszem az irányt. Beállok a zuhanyzó alá, és forró vizet engedek magamra. Lemosom magamról az összes bánatomat, és elhatározom,hogy végleg lezárom ezt a kapcsolatot. Nem kínozhatom magamat valaki olyan miatt aki egy könycseppet sem érdemel. Akármennyire is hiányzik el kell engedjem.
*
- Nem hiszem el,hogy nem akarod felvenni a vörös selyem ruhát! Akkor mi mást akarsz magadon tudni? Hmm? Nem akarod felvenni azt a jó kis partiszettet.-Az attól függ hogy mit nevezel te partiszettnek. Egyszerűbb ruhákból is lehet jól gazdálkodni,drágám.- Már megszoktam hogy Nora otthonosan mozog a házunkban, ès már azt sem bánom hogy a ruháimat molesztálja a hatalmas hegyes körmeivel.
- Ha te mondod. Na, kész van már az a fránya smink? - Kérdezi és mellém lép.
- Egy perc, már csak a szájfényt kell feltegyem. - A tükör előtt egy csókot színlelve az ajkamból, ellenőrzöm a sminket. A végeredmény nagyon jó lett szerintem, nem erős a smink egyáltalán viszont látszik,hogy van rajtam.
- Tessék, ezeket felveheted.- Az ölembe dob egy halom ruhát, majd az ágyra ül.
Egy bőrszoknyát egy fekete ujjatlan pólót ,meg egy fekete bőr dzsekit választott. Szerintem ez egy jó szett. Egyszerű és nagyszerű. Szokták mondani...
- Ez jó lessz, köszönöm.
- Hát persze,hogy jó! Én választottam.
Miután elkèszültűnk lesiettünk az emeletről,majd szinte kitörtük a bejárati ajtót úgy mentünk ki a kocsiig. Amikor éppen nyitottam ki a kocsim ajtaját èszrevettem a bátyám autóját. Megállt és kiszállt belőle.
- Hát ti hova mentek?- Kérdezte és megcsókolta Norát, akivel már másfél éve együtt vannak.
-Mi a Malcolm házibulijára tartunk- Nora szerelmes tekintettel magyaráz a testvéremnek. - Te nem jössz, szívem?
- Lehet benézek majd kèsőbb.- Adott még egy gyors búcsú csókot a barátnőmnek, aztán eltűnt a ház bejárati ajtaja mögött.
Miután elköszöntünk Sam-től rögtön el is indultunk. Amikor odaèrtűnk az exem kocsiját pillantottam meg a felhajtón. Idegesen nèztem a barátnőmre aki biztatás kèpen bólintott. Kiszáltunk a kocsiból,majd az ajtóhoz érve Nora megnyomta a csengőt.
KAMU SEDANG MEMBACA
✓| V Á R A T L A N P O Z I T Í V |✓
Fiksi Penggemar- " Van az az érzés,amit nem tudok megfogalmazni. Bennem van,megöl engem,de mégis annyira boldoggá tesz." - "Szerinted, mi ez?" - " Fogalmam sincs,talán az ahogyan irántad érzek,a végtelen szerelem. Megöl ez az érzés,mert te vagy az egyetlen sérthet...