Allah kahretsin! Mert uyanıyor napıcam şimdi. Sakin olamalıyım. Ah lanet olsun gözlerini yavaş yavaş açıyor. Açtı bile.
Mert: Yağız, napıyosun kardeşim?
Mert, sana herşeyi anlatıcam. Ses çıkarma tamam mı?
Mert: Tamam da neden bizi bayılttın, bu bilgisayar neden burada ve telefonum niye sende?
Sakin ol bütün sorularını cevaplıyıcam. Öncelikle Pelin kayboldu.
Mert: Ne ama nasıl olur? Bulmalıyız onu. Allah kahretsin kim yaptı bunu? Bulabildin mi?
Hayır bende onu bulmaya çalışıyorum. Senden,Meteden ve Emreden şüphelendim. Kendi kendime uygulamalara araştırdım, yeni şeyler yapmaya çalıştım ve sonunda buldum. Bilgisayarımdaki uygulamayla tek tek telefonlarınızı aramaya başladım. Senin telefonunla başladım. Telefonuna bakınca Pelin'i ne kadar sevdiğini gördüm. Senin olmadığına karar verdim sonra zaten sen uyandın. Şimdi bana doğruyu söyle Pelin'in nerede olduğunu biliyor musun? yada sen mi yaptın?
Mert: Ben kimin yaptığını bilmiyorum ayrıca Pelin'in kılına bile zarar vermem ben. Bu yolda sana yardım edicem.
Peki, şüphelendiğin birileri var mı?
Mert: Bilmiyorum düşünmem lazım.
Pelinle konuştuğunuz zamanlar düşman olduğu kız yada erkekten bahsetti mi yada sevmediği birilerinden söz etti mi hatırlamaya çalış lütfen.
Mert: Bence bunu bir kız yapamaz gücü yetmez. Pelin'e her ne olduysa bunu bir erkek yaptı. Ama kim?
Ben sizden şüpheleniyorum. Mesela Mete, Pelin'in sevgilisi. Kıskanç biri biliyosun. Sence Pelin'i sırf kıskandığı için birşey yapabilir mi?
Mert: Bence Mete değil. O Pelin'i çok seviyor kıskandığı için Pelin'e birşey yapmaz. Kıskandığı zaman direkt Pelinle konuşur ama canını acıtmaz. Emre'nin telefonuna bakma şansımız var mı?
Tabi ki neden olmasın.
VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN. SİZCE PELİN'İ KİM KAÇIRDI??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker//Tamamlandı
Fiksi RemajaOkulda bir kızın kaybolduğunu öğrenen Yağız, bu maceranın içine atılır. Acaba o kız kurtulur mu? Hiç kimseye aşık olmamış Yağız, aşkı bulabilir mi? Yağız size anlatsın ... Başlangıç Tarihi:24.05.2019 Bitiş Tarihi:31.05.2020 (İlk kurgu kitabım...