>deel 19<

2.4K 156 38
                                    

ik bedank hem en loop dan naar mijn kantoor.
_______________________________________

Perspectief Nour:

We zijn al 4dagen verder en na lang twijfelen heb ik een vespa gehaald. Een auto vond ik toch ietjes te duur alles op zijn tijd.

Vandaag ga ik langs Hafsa en haar Famillie , tussen mij en Nasr gaat het eigenlijk best wel goed Ik zie gwn echt dat het hem spijt mijn moeder heb ik ook vergeven en binnekort heb ik haar uitgenodigd met de Famillie van Hafsa mij broer Yassine en mij vader? Die hebben niet eens de moeite genomen om vergiffenis te vragen mijn zusje heb ik ook vergeven ik bedoel wat kon zij er aan doen ze was nog jong...

Als ik klaar ben met werk stap ik me vespa op en rijd naar de stad als ik bij de stad ben aangekomen loop ik de rituals in en koop ik een leuke setje voor de moeder van Hafsa voor Hafsa koop ik leuke schoenen die ze graag wou en Voor de vader van Hafsa haal ik een HugonBoss douche paket die in de aanbieding was en dan twijfel ik zal ik ook iets voor Nasr halen of...

Na lang zitten piekeren heb ik toch besloten om een nike pak te halen met een leuke nike pet aangezien die best wel vaak petten draagt.

Als alles mooi is ingepakt rijd ik naar Hafsa de huis ik stap af van de vespa en bel dan aan als de moeder van Hafsa open doet groet ze me uitbundig met de 3 gebruikelijke kusjes.

"Kom binnen schat" ik knik en loop dan samen met haar naar binnen ik doe me schoenen en lerenjasje uit en loop dan achter haar aan naar de woonkamer als ik binnen kom zie ik dat iedereen daar zit perfect timing.

"Omdat jullie mij zo goed hebben behandeld ondanks alle negatieve verhalen ondanks dat ik niks van jullie ben en mij vertouwde wil ik jullie bedanken ik weet dat dit niet genoeg is maar ik wou tenminste iets doen ookal is dit niet eens 1% van wat jullie voor mij hebben gedaan mogen allah swt jullie rijkelijk belonen In Sha Allah" zeg ik dan als er een dodelijke stilte ontstaat ik pak de tas naast me en begin dan met het kadotje van de moeder van Hafsa "Benthi dit was niet nodig en tuurlijk vertrouwen we jou en zeg dat nooit meer jij bent net als onze dochter" zegt ze met tranen in haar ogen ik sta dan op en geef haar een kus op haar voorhoofd als ik weer zit geef ik Hafsa haar kadotje "OMGGGGGGG NOUR OMGG DEZE WOU IK ZO GRAAG" "Daarom heb ik het ook gehaald schat" lach ik "WLH IK HOU VAN JOU" "Ik ook van jou" dan geef ik de vader van Hafsa zijn kado "Benthi kom hier , dit had niet gehoeven" hij wurmt me in en knuffel en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Als ik de tranen voel opkomen bijt ik op me lip.

"Uhm dan heb ik nog een kado voor jou" zeg ik ongemakkelijk waarna ik Nasr zijn kado geef als hij het heeft uitgepakt kijkt hij me met grote ogen aan "Shoukran wollah maar dat had niet gehoeven ik ben namelijk diegene die jou zo behandelde" "Ik heb het je allang vergeven en ik doe het graag" glimlach ik nog.

"Blijf nog benthi" hoor ik de moeder van Hafsa "La shoukran Gtiti maar jullie zijn vrijdag avond bij mij uitgenodigd ik neem aan dat jullie komen" "Ja is goed In Sha Allah , let op jezelf hé" ik knik en geef haar dan de 3gebruikelijke kusjes de vader van Hafsa geef ik een knuffel en Hafsa een kus Nasr is al weg.

Thuis aangekomen : Als ik thuis ben aangekomen plof ik op de bank als ik even op insta zit plaats ik een foto

"Alhamdullilah ten alle tijden" schrijf ik erbij al gauw krijg ik reacties met "Ma Sha Allah" ik negeer het en begin dan aan mijn avond eten.

Als ik de Marmita eindelijk klaar is doe ik alles in een bord als ik dat heb gedaan leg ik alles op tafel en begin lekker met eten tot dat ik een bericht krijg.

"I want you of je mannetje gaat dood"

Uit schrik stik ik bijna in mijn eten.

OEHHH Wie bedoelen ze met "Mannetje" 😏

Lets begin the drama

La Jalousie (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu