Villain » "Overprotective brother/husband" Part II

1K 51 6
                                    

„Diana, prosím otvor mi.“ Začula som za dverami kúpeľne Zaynov zúfalý hlas. Sedela som opretá vedľa záchoda, nohy skrčené a hoci som sa nevidela tušila som, že som bledá, ako stena. Pot mi celkom zmáčal tvár a odporná pachuť v ústach ma otravovala. Pomaly som sa zodvihla, prišla k umývadlu a rýchlo si vydrhla zuby.

            S posledným pohľadom do zrkadla, kde som videla dievča s krvou podliatymi očami a sinavou tvárou, som pomaly odomkla dvere, kde som našla stáť Zayna s ustarosteným výrazom v tvári. Okamžite si ma pritiahol k sebe, moju hlavu pritláčal k svojej hrudi a druhou rukou ma hladil po chrbte. „Si v poriadku? Čo sa stalo?“ opýtal sa.

            „Ja...neviem.“ zamrmlala som a môj hlas tlmila látka jeho trička. „Prišlo mi zle, keď som cítila tú zvláštnu vôňu. Neviem, čo to má znamenať.“ mykal som ramenami.

            Mierne sa odo mňa odtiahol a s doširoka roztvorenými očami sa na mňa zahľadel. „Nemyslíš, že...že by si mohla byť...tehotná?“ opýtal sa.

            Rýchlo som pokrútila hlavou. „Dnes som si robila tehotenský test, lebo som mala menšie podozrenie, ale...nie...neukázal mi, že by som mala byť tehotná.“ Znova som rýchlo pokrútila hlavou a nereagovala na Zaynov výraz, ktorý bol chvíľu zmätený, potom vystrašený a nakoniec skončil pri veľmi, veľmi naštvanom.

            „Dnes si si robila tehotenský test.“ Takmer zakričal, čo ma prinútilo a kúsok ustúpiť. „A nepovedala si mi to?“

            „Nechcel som ti dávať zbytočné nádeje, že sa to možno podarilo. Stačí, že som sklamaná ja.“ vysvetlila som a zahanbene pozrela na zem. Viem, že to možno nebolo dobré zatajovať mu veci, ale dúfala som, že to pochopí.

            „Sme manželia. Mal by som vedieť všetko. Mal by som to byť ja, kto bude s tebou a nie Eleanor, či Lou alebo ktokoľvek iný. Vždy si na to vyberieš niekoho iného a mňa vynecháš. Opakujem...sme manželia.“ Poslednú vetu zavrčal s toľkou zlosťou a ja som ho chápala, ale mohol byť aj on pochopiť mňa.

            „Zayn...“ začala som a privrela oči. „Nezvládam sledovať tvoj nádejný výraz, to aký by si bol šťastný, keby sa to podarilo, ale aj tak ti vždy poviem, že tehotná nie som. Nevládzem sa pozerať na to sklamanie v tvojich očiach. Viem, že to nechceš dať najavo, ale ja to cítim, vidím.“

            Vzdychol a prišiel bližšie ku mne. Jeho veľké dlane prechádzali po mojich pažiach v upokojujúcom geste. „Nechcem, aby si sa cítila, že ma sklamávaš ty...tak to nie je...budeme si musieť počkať....no a čo? Zatiaľ si stačíme aj my dvaja a nepotrebujem nič viac a keď to príde, tak to príde, ale nechcem, aby si sa kvôli tomu stresovala alebo mala pocit, že ma o niečo oberáš. Ak si tak spomínam, tak pred tým, ako som ťa spoznal som o deťoch vôbec neuvažoval. Ver mi, nechcel som ich.“ Uškrnul sa a ja som sa potichu zasmiala, keď som si čelo oprela o jeho hruď.

            Dlhú dobu sme zostali ticho a ja som iba premýšľala nad tým, čo mohlo spôsobiť moju náhlu nevoľnosť. Tehotná som predsa nemohla byť, robila som si predsa tehotenský test, ale nebudem si na 100% istá, ak si neurobím ďalší alebo rovno nezájdem ku lekárovi. A druhá alternatíva sa mi v tejto situácií zdá najvhodnejšia. Nemôžem si dovoliť nijaké chyby a tak náhodou ohroziť dieťa, o ktorom by som ani nevedela, že vo mne je.

Villain » One Shot Series [z.m.]Where stories live. Discover now