Gerçekler Ve Gerçekler

9 1 0
                                    


Işığın sabaha yakışması ne güzel geceninde ay ışığı güzel,sahte hayat sahte belirtkinler sahte sevinç ve sahte hareketler ebedi olmayan fakat yalan olan hayat Gerçekler ve asıl gerçekler 

Masum bir gülümseme belirir saniyeler geçtikçe yüzündeki tebessüm değişir onun başını okşuyan teyze ve yüzü gitgide mahvolan şahıs 

Sabah kuşlar ötüyordu bir yanı duygusal bir yanı komik ve fesat olan ben mesut,bide bir yanı saygılı diğer yanı komik şakacı olan Hakan çoğu kişi onu espiri yapınca duyup gülüyor hakan ise bunun güzel birşey olduğunu sanıyor ben onun deli gülüşlerine deli oluyorken o deli espirilerne anca deli gülüşler atar aslında onun bu davranışı yapması pek doğru değil ama köydeki imam çocuklara epey takmış durumdaydı herseferinde imama şaka yapar imam ise gülerdi ama imam bunun komik olmadığını bilir yinede çocuğu mutlu etmek için gülerdi birgün imama sordum imam hoca sevmiyorsun madem ne diye gülüyorsun imam biraz kalın sesle mutluyum diyip ne diye  insanlara yalan söylüyorsun dedi,dediği şeyden sonra düşündüm imam hala bana saf saf bakıyordu ve dedim hoca birşey demiyecekmisin öyle bana saf saf bakıyorsun az sende düşün imam derki"insanların sözünü kesmek ne kadar saygıssızsa insanlar düşünürken düşüncesine bölmekde o kadar saygısızlıktır"mutsuz bir yüz ifadesi ile "şakaları komik değil ama ona söyleyemiyorum gülmüyorum diyede küsüyor"hoca cevap verir"Allah görünmüyor ama ona inanıyorsun ona dua ediyorsun"içimden ne alaka demeye kalmadı hoca"şakaları komik değil ona söylemiyorsun Allah'ta görünmüyor ona dua edebiliyorsun ama o gözüküyor ve ona söylemek daha kolay gelir"

Sakince dedim"görünmez bir varlıkla konuşmak kolaydır görünen varlıkla konuşmak daha da kolaysa insanlar bunu neden uygulamıyor halbuki en kolayı odur"

Hoca"Birine aşıkken ona söylemek yerine yastığı karşımıza alıp ona söylüyoruz sebebi utanç,birine kırılıyoruz ona söylemek yerine en yakın arkadaşımıza söylüyoruz sebebi hüzün,insanlar piskolojik baskılar altında kalınca duygularını çabuk çabuk paylaşamıyorlar"

Ben biraz ince ses tonu ile"yalan söylemek nasıl örnek gibidir hayatımız da yalan ?"

Hoca gülerek"evet yalan burda bir ömür var öbür ebedi yaşam gerçekçidir oda herşey doğru söylenir cehennemde söylediğin yalanların doğrusunu söyleyeceksin cennette zaten yalan yoktur aslında yalan Dünya da olduğumuz için hal ve hareketlermiz genel yalana bağlanıyor duygu yalanları ise bambaşkadır"

Bende şaşırmış"nasıl yani ?"dedim hoca bana "gerçekler mutluyum asıl gerçekler içinde kopan fırtınadır"

     "DÜNYADA OLAN GERCEKLERİN BAŞKA BİR GERÇEĞİDE VARDIR SEVİPDE SEVMEMEK GİBİ"


Gerçekler Ve GerçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin