2.BÖLÜM Gerçeklerle Yüzleşmek

171 7 2
                                    

Sonra 7 cesur arkadaş saraydan çıkar ve Equestria mezarlığına gelirler hepsi aslında çok korksada birbirlerine belli etmemeye çalışırlar.

TS : Kızlar bence ayrılalım

RD : Twyli haklı ayrılmak en iyi fikir.

Shy : NE? !Ben kendi gölgemden korkan biriyim nasıl ayrılırız birde bi korkunç bir gizemi olan mezarlığın içinde!

AJ : Hadi ama Fluttershy cesur olmalısın.

RS :Doğru hepimizin cesur olması lazım.

R :Off burda saçlarım bozulcak.

PP : Rarity bence boşver saçlarını yeniden de yapabilirsin saçlarını Ayyy çok heyecanlı! :-D

Ve hepsi ayrılır

- - - - Pinkie Pie - - - - - -

Vaay cupcake'e bak nefis görünüyor şlaap ama dur bir mezarlıkta küçük kekin ne işi varki? Her neyse kek kektir hemde pembe ve Pinkie keki yer ama aslında o kek Pinkis Cupcake denilen önüne geleni hiç düşünmeden ( psikoloji bozacak bir şekilde ) öldüren kişinin kurtuluşunun anahtarıdır.Ve acı bir çığlık duyulur bu ses Pinkienin sesidir Pinkienin beedenine can yakarak giren Pinkis Cupcake in bedenidir.

- - - - - - - - Fluttershy - - - - - -

Ayyy annecim çok korkuyorum. Fluttershy bir kelebek görür bu kelebeğin bir kanadı yeşil bir kanadı kırmızıdır kelebeğin yeşil kanadındaki benek kırmızı kanadındaki benek ise çok açık pembe ve beyaz karışımıydı Fluttershy : Ah çok güzelsin senin gibi bir kelebeği ilk defa görüyorum.Gel kon saçıma hadi seni güzel şey.Kelebek Fluttershy'ın kafasına konar.Pinkie Pie'da olduuğu gibi Fluttershy'da iç parçalayıcı bir çığlık atmaya başlar.O kelebek aslında Fluttershut denilen istediği zaman en cesur en korkusuz insanları korkutacak kadar sinirlenebilen tehlikeli bir kişinin kurtuluşunun anahtarıdır.Fluttershut Fluttershy'ın bedenine kendi bedenini Fluttershy'ın canını acıtarak girmektedir.

- - - - - - - Rarity - - - - - - -

Uff saçlarım bozuldu ne harika.Ve Rarity çok güzel mor renkte bir bronş görür.

Rarity : Aaaaaaaaaaaaaa ama sen muhteşemsin senin gibi göz alıcı güzellikte bir şey nasıl olursa bu iç karartıcı mezarda olur hemen seni tişörtüme takiym.Ve yine ikisinde olduğu gibi Rarity çok kötü bir çığlık atar.O broş aslında Rarifruit denen mızmız ama çok güçlü sihir yapabilen tehlikeli bir kişinin kurtuluşunun ANAHTARIDIR.RARIFRUIT bedenini Rarity inin bedenine can yakarak girer.

- - - - - - - Rainbow Dash - - - - - -

Offff çok sıkıldım. Bu nedenle Rainbow kendince hız yarışı yapar ama bir süre sonra sevimli işaretine tıpatıp benzeyen birşey görür ve

RD : Hey dur beni bekle.Evvet işte seni yakaladım. Vaay sen ne kadarda yumuşaksın ama senin gibi bir muhteşemlik nasıl olur da bu sıkıcı mezarlıkta olur anlamadım herneyse üstüne uzanıp biraz dinleniym.Diğerlerinde olduğu gibi Rainbow Dash çığlık atmaya başlar.Sevimli işaretine benzeyen o şey ( Equestria Girlün kapağına bakarsanız yüzlerinde bir işaret olduğunu görürsünüz ) Rainbain denilen demir kulaklıkları olan yanında mutlaka silah buşunduran sesi robotik çıkan kişinin kurtuluşunun anahtarıdır.Rainbine bedenini Rainbow Dash'in bedenine can yakarak girer.

- - - - - - - - Apple Jack - - - - - - -

Buraya biraz olsun güveniyorum her ne kadar normal bir mezarlık gibi görünsede değil.Ve AJ bir kutu görür üstünde elmalı şeker yazar.

AJ : Bu da ne böle? Elmalı şeker ha ama senin mezarlıkta ne işin var ki? Birazcık yesem senden bişi olurmu. Hadi ama Apple Jack odaklan.Ahh ama çok lezzetli görünüyorsun. Şekerden zarar gelmez. Yumm yum a...ama bu şeker değil.Ve yine aynı şey Apple Jack de çığlık atmaya başlar.O şeker sandığı şeyler aslında bağımlılık yapıcı haplardır. Ve o haplar Applepillis denilen ( üzüntü verici biçimde ) ilaç bağımlısı olan kişinin kurtuluşunun anahtarıdır.Applepillis bedenini Apple Jackin bedenine can yakarak girer.

- - - - - - Twilight Sparkle - - - -

Bu gizemi çözmeliyiz acaba Lunanın diyeceği şey neydi kızlar şuan napıyolardır merak ediyorum. O anda bir kitap görür üzerinde ise kendi sevimli işareti vardır

TS:Ama bu bi kitap ve üzerinde işaret ise benimkinden ama bu nasıl olur. Ayrıca bu kitabın mezarlıkta işi ne? Twilight kitabı alıp okumaya başlar. Ve yine aynı şey Twilight çığlık atmaya başlar.O kitap aslında Brutalight Spurcake denilen çok güçlü ve tehlikeli bir kişinin kurtuluşunun anahtarıdır.Brutalight Twilight ın bedenine can yakarak girer.

------------Rainbow Sky---------

Tamam Rainbow bu işi bi

tirme vakti geldi.Ve o sırada üzerinde şimşek işareti olan bir iksir görür ve

RS: Bu iksir? olamaz yıllarca yapmaya çalıştığım iksir olabilirmi hemen bunu içmeliyim.Glup glup Ve yine aynı şey Rainbow Sky çığlık atmaya başlar.O iksir aslında Rainbow War denilen insanlara işkence etmeyi seven çoook tehlikeli ve kötü bir kişiliğe sahip olan kişinin kurtuluşunun anahtarıdır.Rainbow War Rainbow Sky ın bedenine can yakarak girer .

8 .season My Little Pony Equestria Girl Elements of the  WarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin