Partea 1 Corupere demonica

9 0 0
                                    


In realitate camera era obscura, cățelul lătra in gol si umbra demonului se vedea pe perete, rânjea... Știa ca își va găsi o următoare victima...

Unde e? Unde e acel suflet pe care il voi lua cu mine in iad? se întreba... Trebuia sa fie un suflet pur, cel mai pur pentru a avea satisfacția pervertirii.

Un suflet de fecioara... Era cel mai pur suflet. Se furișa ca o umbra lângă patul fetei cu par blond diafan si ochi albastri. I se furișa in suflet si de acolo începu sa ii transmită gânduri... In casa aceea se afla un tânăr pe nume Alex, daca s- ar culca cu el ar afla senzații nebănuite, ar fi transportata intr- o cu totul alta lume, o lume a iubirii.

Intrat in corpul fetei o ridica ușor, plutind, o transportă prin încăperi la patul lui Alex. O așeza lângă el si cu o zguduitură puternică a patului il trezi. Nedumerit, băiatul privi in jur si observa frumusețea de la picioarele lui. Demonul făcu ca rochia fetei alba de mătase sa cada. Alex ii atinse parul blond si il simți cat era de moale. Ii văzu trupul si fu cuprins de dorință. In transa țesută de demon, fata il lăsa sa o atingă.

Ii cuprinse sănii ca doua pere cu mâinile si începu sa ii maseze ușor, o săruta ușor pe buze si fu îmbătat de gustul lor. Încet își cobori mana spre partea de jos unde umezi cu degetele intrarea spre fecioria ei. Cobori si cu gura si preț de câteva minute încinse un joc nebunesc.

Demonul își întinse energia lui corupătoare asupra lui Alex. Il făcu sa duca jocul mai departe. Îmbătat, orbit, Alex își lua fecioara. Când termina se simți de parca ar fi fost trezit dintr- un vis, dar fata dispăruse in neant. Unde e? Unde e? Demonul o luase deja pe tărâmul lui.

Jocul seducător avusese succes iar acum avea dreptul asupra sufletului ei.

Corupere demonicaWhere stories live. Discover now