•4•

161 6 3
                                    

"Lili"
Az út nagyon unalmas volt. Az utat figyeltem és közben ment a fülembe a zene ami miatt nagyjából megnyugodtam. Egyszer csak egy gyönyörű kertes ház előtt álltunk meg. Kívülről világos színek fedték. A kertben rengeteg növény és virág volt amik még gyönyörűbé tették a hazát. Nem értem miért nem voltam még soha a nagyszüleimnél.
Kiszálltam a kocsiból és a csomagtartóhoz mentem hogy elvigyem a bőröndjeimet de Alíz megálitott.

"Majd mi beviszük a cuccaidat te csak nyugodtan néz körül."mondta Alíz boldogan mire én csak bólintottam és oda sétáltam a ház elé.

Nagy ház volt kívülről de belülről még nagyobb volt.

Ahogy beléptem egy kis folyosó fogadott amiből a nappali nyílt gyönyörű baba kék színű volt a fal és rengeteg modern bútoral volt berendezve. Balra egy Amerikai konyha volt amiben a bútorok színe piros volt és azzok is modernek voltak. Jobbra egy csiga lépcső volt ami nagy valószínűleg az emeletre vezethet. Elindultam a lépcsőn felfelé világos barna színű és kicsit régi lépcső volt. Felérve az emeletre két irányba is mehettem vagy balra vagy estleg jobbra. Először elindultam balra ott csak egy ajtó volt amiben rengeteg könyv volt ami nekem pont jó lesz úgy is imádok olvasni. A másik irányba kezdtem sétálni ahol már több ajtó volt. Be nyitottam a legelsőbe egy nagy francia ágy volt bent ami modern volt a fal színe világos szürke volt és egy nagy plazma tv is volt ebben a szobába. Gondolom ez Dave és Alíz szobája. Tovább sétáltam de a következő ajtó zárva volt szóval elmentem az utolsó ajtóhoz és be nyitottam a falak sötét kék színben pompáztak egy nagy francia ágy volt bent és gyönyörű kilátás ja meg egy fürdőszoba mint az minden szobába volt.

Valahogy ez sem hatott meg annyira mégis a szüleim dobtak ki és akkor is nagyon hiányoznak meg minden de hát akkor úgy érzem mostantól ez az új családom. Sóhajtottam és lementem az emeltről.
———————————————————————————-
Komentbe a hibákat
Lili🥺

•Miért ilyen nehéz az élet?• -roadtrip Место, где живут истории. Откройте их для себя