0.6

1.4K 79 34
                                    

Lütfen okuyan herkes yorum yapsın. Sizden rica ediyorum, sadece okuyarak geçmeyin.

~~~

"Neden gelmek istemediğimi anlamıyorsun?"

Ellerimi direksiyon üzerinde tutarak birkaç saniyelik gözlerimi sıkkın yüzüne çevirdim. Dudaklarımı ıslatarak gülümseyerek konuşmaya başladım.

"Çünki arkadaşlarımız bizi çok özledi. Özellikle seni çok özlediler, bebeğim."

Sokak lambasından döndüğümde ışıklı tabelası olan barın önünde durdum. Koltukta ona doğru döndüğümde bayık gözleri ile elini sakallarına sürtüyordu.

Onu sıkmak ve ya tedirgin etmek değildi amacım. Sadece yeniden eskiye dönmek istiyordum, belki de hepimiz birlikte olduğumuzda bunu özlediğini farkedecekti. O da bir zamanlar en yakın arkadaşı olan Brain'i derinliklerinde bile olsa özlemiş olmalıydı.

Uzanarak dövmeli elini tuttum ilgisini bana vermesini sağlarken. Ela gözleri yüzüme döndüğü zaman yaklaşarak dudakları üzerine yumuşak bir öpücük bıraktım.

"Hadi, gidelim ve eğlenelim." 

Büyükçe gülümseyip çantamı alarak arabadan indim. Kapıyı kapadığımda uyuşuk haraketleri ile onun da indiğini görüp gülümseyerek yanına ilerledim. Elimi tuttuğunda önden yürüyerek onu arkamdan çekiştirip bardan içeri girdim.

Neon ışıklar ve haraketli müzikle ona doğru dönüp hafifçe kalçamı sallayarak dansettim. Bu yaptığım düz bakışlarına etki etmezken göz devirerek arkadaşlarımızın olduğu masaya yürüdüm.

"Tanrım! Sonunda geldiniz."

Rose neşe ile ayağa kalkıp bana sarıldığında ona karşılık verdim. "Bay Malik biraz geç geldi de."

İğneleyici bir şekilde konuştuğumda Rose Zayn'e bakarak kafasını salladı. Brain, Zayn'e bakarken yaklaşıp ona sarıldım. "Bence o da seni özledi, birazdan bunu gösterecektir." Kulağına fısıldayarak konuştuğumda hafifçe gülümsedi.

"Güzelim." Betty çığlık atıp bana sarıldığında "Bettys." diye neşeyle konuşup ona sarıldım. "Buraya geldiğiniz harika oldu, sizi çok özledim."

Kafamı sallayarak sonunda koltuklardan birisine geçip oturdum. Zayn, iç karartıcı enerjisi ile yanıma oturduğunda kızlarla sohbet etmeye devam ettim.

Bir yandan gözlerim Brain ve onun arasında geziniyordu, Brain, çok tedirgindi ve onunla konuşmaya çalışıyordu ama Zayn kısa cevaplarla geçiştiriyordu. Onun böyle birisine dönüşmüş olması beni derinden yaralıyordu.

"Zayn ile birlikte bir gece geçirdiniz mi?"

Rose'un sorusu üzerine utangaç bir şekilde gülümseyerek içkimden bir yudum aldım. "Daha değil, biraz kırgınlığım var ona." Ben konuşurken Betty, Rose'a adlandıramadığım bir şekilde garipçe bakmıştı.

Bu durumu boşvererek Zayn'e doğru döndüm ve başımı omzuna yasladım. Kafasını çevirip saçlarım üzerine dudaklarını bastırdığında tebessüm ederek bir konu açtım. "Brain, yeni plaklar aldığını duydum. Bilirsin, Zayn çok sever ve birlikte hep dinlerdiniz."

Sarı saçları arasından elini geçirip kafasını olumlu anlamda salladım. "Evet. Belki bir gün dinleriz eski günlerdeki gibi, Zayn?"

Çekingen sesi ile konuştuğunda ilgi dolu bakışlarımı Zayn'in heyecansız yüzüne çevirdim. "Artık ilgilenmiyorum." Kısa cevabı ve huysuz davranışları ile göz devirerek masadan içkimi alıp son yudumuna kadar içtim ve ayağa kalktım.

𝒜𝓊𝓇ℴ𝓇𝒶 ✨ ℳ𝒶𝓁𝒾𝓀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin