Arkadaşlar mesajlarınız beni çok çok çok sevindirdi.Teker teker hepsini yapmaya çalışacağım ama şimdilik çok sevdiğim ve yazış tarzını benimsediğim dylanınsefgilisinin kitabını size tanıtmak istiyorum.O çok ama çok tatlı biri -tanışmanızı öneririm-İlk başlardan beri ilgi gören hikayesini daha fazla kitleye ulaştırmak beni mutlu eder. Bakarsanız teşekkür ederim. Zaten kitabın amacı o fcgdsajb. Ben çıkarcı piç bir yazar olarak
-Diğer hikayem olan Bahse Var Mısın? a bakıp desteklerinizi esirgemezseniz sevinirim.
-Takipleşelim...
Ve Hikayemiz ..
Allison Schreave ; aşka inanmayan,daha doğrusu erkeklerle çıkmak gibi olaylarla pek ilgilenmeyen bir kız.Bu, onun bir erkek fatma karakteri olması değil elbette. :Dd Aksine, tam bir 'kız'. Bakımı,alışveriş tutkusu..Tam bir kız.Anlayın orasını işte.Erkeklerle ilgilenir, ama sadece ilgilenir.Aşkla ilgili şeylere inandırıcı gözüyle bakmaz.Hatta kendisine göre koyduğu bir kural bile var: '' Aşk benim için buzdan bir şeyden ibaret.'' Her zaman,her şeyde yanında olan dostu Heaven ve her ne kadar 1 yaş büyüklüğünden kendisine abla dedittirmese de ablası Reed. Onlar ise,Allison'ın aksine,aşkı birçok kişiyle çıkarak aramaya çalışan 2 kız.Allison ise her ne kadar onlara inat olarak aşktan uzak duran, Frozen,Maleficent gibi aşkın ön planda olmadığı dizileri örnek alan biri olsa da 2 en yakını gibi, cıvıl cıvıl, rengarenk,hayat dolu bir kız.Aşka inanmaması,inanmayacağı anlamına gelmez ha ?
Isaac Falser ; Isaac, Allison'ın buzlarını kıracak kişidir belki de ? Şuan hikayenin 4 bölümü yayınlandığı için,biraz arkaplandaydı.Daha ön planda göreceğiz belki de, ne dersiniz ? Kişiliğine gelirsek, badboy olan çocuklara benzemiyor.Basketbol,kaykay gibi hepimizin hayran olduğu şeyleri oynuyor ve kullanıyor.Bu onun Allison.'ın dikkatini çekmesini sağlayan şeyler değil elbette.Diğer erkeklerin aksine,aşka inanan, badboy tarzında iyi çocuk olan birisi neden sadece basketbol ve kaykayla dikkat çeksin ki ?
Genç yazarımız - havalardayım ghfdjnv- aşka inanmayan bir insanı yaratırken başka -çevresindikelerin- aşka inanması garip . Ve gerçekten ilk baştan beri ilgi çekici bir kitap olan Buz'u size sunuyorum.Desteklerinizi bekliyor,bekliyorum.Beni mahcup etmeyin. Serseri aşıktan mutlu kaldım :))) teşekkürler istediğim şeyleri yaparsanız sevinirim
İletişim için : doctorwhotw'ye mesaj atabilirsiniz sizi seviyorum :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Keşfedilmemişleri
Kurgu OlmayanMerhaba herkese s.s. Hikayemin konusu şaka be ! Ne hikayesi hvsb. Biliyorsunuz ki ! Birbirinden çok çok farklı hikayeler var binlerce. Herkes her kitabı okumuyor.Yada gerçekten çok başarılı olan bir hikayeyle karşılaşamıyoruz ve boşuna emekler gidiy...