Глава 35

988 131 22
                                    

На сутринта Донгхюк се събуди от звъненето на телефон. Смръщи вежди и опита да се обърне, когато усети нещо тежко върху себе си.

Отвори объркано очи и се огледа. Отне му около минута да осъзнае, че се намира в ръцете на Марк, който го бе притиснал плътно към себе си, сложил главата на гърдите му.

- Какво по... - измърмори сънено той и след това събитията от снощи започнаха бавно да се връщат в ума му.

Спомни си някои моменти, но други му се губиха. Ясно обаче помнеше това, как Марк го бе целунал пред нощния клуб, а след това...

Махна досадния си съпруг от себе си и обходи стаята с очи. Никога до сега не се бяха събуждали в това положение и му се стори странно. Надигна се на лакти и се намръщи, виждайки разхвърляните дрехи из стаята. Каква е тази бъркотия?! 

Миг по-късно се сети. Какво... Какво беше направил?!

Повдигна завивката от себе си - отдолу дори нямаше бельо. Мамка му!

Телефонът отново почна да звъни и Хюк скочи от леглото, игнорирайки силната болка в кръста си, при която само изсумтя.

Намери телефона си в джоба на захвърлените на пода дънки и го извади, виждайки, че е майка му. Точно така. Бе я поканил на обяд. Сигурно звънеше, за да пита дали да вземе нещо.

Реши да не й вдига, но погледа му случайно попадна на часа в горния край на екрана.

12:13.

Мамка му! Мамка му!

Отиде до леглото и грубо разтресе другото момче.

- Ставай! - нареди той и започна да се оглежда наоколо. Откри боксерките си на пода до нощното шкафче и ги обу, сетне удари Марк по рамото. - Ставай, задник!

Чернокосият се размърда в леглото и изръмжа гърлено.

- Какво искаш? - попита той, а дълбокия му глас накара дребното момче да настръхне.

- Майка ми ще дойде всеки момент - Хюк бръкна в гардероба и дори не забеляза, че бе грабнал една от домашните тениски на Марк.

- И какво? - не разбра по-големия. - Нали щеше да дойде към обяд?

- Вече е обяд, идиот такъв! Защо сме спали толкова много?!

- Защо ли.

Хечан застина при тези думи, но бързо се осъзна.

Website for couples Where stories live. Discover now