3. BÖLÜM

25 4 2
                                    

       Özge'den;
   Evet aşık olmuştum. O'nu ilk gördüğüm yerde onu sevdiğimi söyliycektim...

       Oğuz'dan;
   Kız'a çok sinir olmuştum. Çok fazla düşünmek istemiyodum düşündükçe o kıza olan sinirim kat ve kat daha da artıyodu...

       Özge'den;
   Sabah saat 08:30'da uyandım bugün dünki karşılaştığımız yere gidicektim inşallah yine karşılaşırız...

       Oğuz'dan;
   Sabah uyandım bugün dünki kızın bana çarpmasının siniri ile işimi halledememiştim yine oraya gidicem inşallah o kızla karşılaşmam...

       Özge'den;
   Kahvaltımı yaptıktan sonra üstüme beyaz kısa kollu bir t-shirt ve mavi tonlarında kot short giydim saçımı at kuyruğu yaptım ve beyaz spor ayakkabı giyip karşılaştığımız yere gitmek için yola çıktım...

       Oğuz'dan;
   Kahvaltı yaptım. Üstüme siyah t-shirt ve lacivert bir pantolon giydim, saçımı yana yatırıp siyah spor ayakkabı giydim ve yola çıktım...

       Özge'den;
   Dünki çarpıştığımız köşeye geldim ve etrafa baktım inşallah gelirdi...

       Oğuz'dan;
   Dünki halledemediğim işimi hallettim ve eve dönüyodum yine köşede o kızı gördüm yine sinirlendim hemde çok...

       Özge'den;
   O'nu gördüm gelmiş. Çok sevindim neredeyse mutluluktan havalara uçucaktım...

   Bana sinirle bakıyodu sinirli adımlarla yanıma gelmeye başladı. Korkmuyo değilim...

       Oğuz'dan;
   Sinirle o'na doğru gittim. Yanına gittiğimde sinirle konuşmaya başladım.

O(oğuz)=Senin ne işin var burda neden buradasın?

Ö(özge)=Benim seninle konuşmam gereken önemli bir konu var belki burdasındır diye geldim burdaymışsın.

O=Ne konuşucaksın kesin konun da senin gibi basittir.             
Dedi oğuz üzüldüm daha anlatmadan böyle demesi beni üzdü ama önemli değil çok aşığım yaaa...

Ö=Senin adın ne?

O=Oğuz da bu muydu konun?

Ö=Hayır bu arada benim adım da Özge memnun oldum Oğuz.

O=Ben hiçte memnun olmadım daha fazla gevelemeden söyle şu önemli olan konuyu.

Ö=Peki. Oğuz, ben...

O=Evet. Sen...?

Ö=Ben sana aşık oldum. Seni çok seviyorum...

O=Hadi ya. Bu muydu senin anlatıcağın ÖNEMLİ konu neresi önemli ki bunun ben sana bakar mıyım acaba bunu hiç düşündün mü? Hem ben seni neden seviyim ki. Dünya'da bir tek kız kalsan yine de sana bakmam... Senden daha güzel kızlar var onlar varken sen nesin hiç düşündün mü?... Çok salaksın. Sen varya hayatımda gördüğüm en karaktersiz insansın...

       Özge'den;
   Ağlıyodum hem de çok yanından geçtim ve ağlayarak yürümeye başladım aklımdan hep şu dediği söz geçiyodu 'sen hayatımda gördüğüm en karaktersiz insansın' bu söz beni çok kırmıştı...

       Oğuz'dan;
   Özge ağlayarak gidiyodu bende arkasından bakıyodum. Çok mu ağır konuştum acaba ya... Yok ya az bile dedim...

      Yazar'dan;(yani benden😉)
   Özge ağlayarak giderken Oğuz'da arkasından bakıyordu veee...




    Lütfen oy vermeyi unutmayın..

İMKANSIZ HAYALLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin