Kagami:
Seděl jsem tak před stadionem v tom dešti...bylo mi zle z toho,že jsme ve finále nedokázali porazit Rakuzan... aspoň jsem nebrečel sám a jsem rád, že celý tým se rozutekl domů,aby nezmokl, protože jsem nechtěl, aby mě viděli brečet...najednou jsem ucítil něčí pohled na sobě...otočil jsem se a tam stal po deštníkem Aomine a já na něj hleděl s otevřenou pusou....,,Kagami neměl jsi být už doma?" Řekl znudeně
,,nechce se mi domů...co bych tam dělal?"
,,tak asi,aby jsi nebyl mokrý ty imbecile!" Začal po mě řvát a já jsem jen tak na něj hleděl
,,těd pojď se mnou, aby jsi nezmokl" já jsem poslechl a cupital za ním...ovšem pod deštník jsem nešel. Když jsem dorazil k němu řekl mi ať počkám zde,aby nebyl celý byt mokrý...
,,na tady máš ručník, kratasy a tričko, tak se usuž" on mezitím šel někde,zatímco já jsem se sušil. Byl jsem už hotový tak jsem ho šel hledat....
,,Aomine, kde mám dát ten ručník?" Zeptal jsem se, zatímco on připravoval nějaké jídlo...
,,dej ho do koupelny...ta je nahoře, napravo...."...už jsem chtěl jít,ale ještě ke mě mluvil ,,a pohni,abychom se mohli najíst...."
Když jsem přišel do kuchyně na stole bylo jídlo, a tak jsme se najedli. Aomine mě potom zavedl do obýváku a on navrhl,že se budeme koukat na telku
Objal mě za rameno a já byl mimo,ale líbilo se mi to,,dnešní zápas s Rakuzanem jste prohráli, ale věřím, že příště to dáte, protože vy na to máte..." řekl a dal mi pusu na čelo....
Aomine:
Dal jsem pusu na čelo a on byl celý zmatený, ovšem to se mi na něm líbilo. Po tomhle polibku na čelo jsem chtěl víc...a tak jsem ho začal líbat na jeho měkké rty....on po chvíli začal polibky oplácet...
Svlékl jsem jeho,tak i moje tričko. Měl perfekní hruť, a tal jsem mu začal olizovat bradavky to té doby než stvrdli a on vydával slastné vzdechy, které bych mohl poslouchat věčně...
Začal jsem ho líbat v podbříšku a přitom mu pomalu svlékal kratasy i s boxerkami a jeho kagami junior už byl v pozoru. Ulízl jsem mu ho po celé délce a on se silně zachvěl. Než jsem do něj dal svůj úd, tak jsem si naslinil prsty a roztahoval jeho dírku. Byl už připravený, tak jsem svůj úd nasměroval k jeho dírce a pomalu zasouval. Po chvíly jsem narazil na prostatu a tak jsem začal přirážet. Po několika zásunech jsem se udělal do něho a on ne mě. Byli jsme špinavý, a tak jsem zašel pro ubrousky, kterýma jsem nás utřel.
Kagami:
Když jsme byli očištěni, tak mě Aomine sevřel v náruči a pronesl
,,víš....mám tě, tak trochu rád..." s mírním úsměvem řekl. Byl to ten nejlepší zážitek v mém životě. V jeho naručí, s rožnutou telkou jsme spokojeně usli....
ČTEŠ
Dlouhá Noc[AoKaga story oneshot]
RomanceMám tady první příběh na profilu, tak mě za chyby prosím neukamenujte....