MM: BTS
Belin
Hayatımda ilk defa bu kadar heyecanlanmıştım. Ödül töreni için ABD'ye gidiyorduk ve uçak indi inecekti. GF grubu ve Türkiye için çok iyi bir ilerlemeydi. Uçak indi ve...
Aylin
Ahh. Uçak inmişti. Yeşil şalımı düzelttim. Kızlar da benle aynı anda aynısını yaptı tabii ki. Uçaktan çıkıp kahve aldım. Limuzin gelene kadar böyle bekleyecektim.
Pelin
Limuzini beklerken insanlar bize bakıp durdular. Trafik ışığı mıydık ya. Lİmuzin gelir gelmez bindim.Gergindim. Neyseki en çok ingilizce ben biliyordum.
Selin
Limuzin konser salonunda durdu. Ne yani dimdirek konser salonuna mı gitmiştik. Konser salonuna girince 6 tane oğlanın birini aradığını gördüm. (Sizce arayan ve aranan kim?)
Ceylin
Ay şimdi sunucu bizi çağırıyordu. Yee. Heyecandan yerimde duramıyordum ayyy. Bu ödül bizimmm.
Belin
Dansa başladık, harika gidiyordu. Ama sonuna doğru bileğim burkuldu. Olabildiğince belli etmedim. Gösterimiz bitince siyah bavulumuzu alıp uzuun koridorda yürümeye başladım. Koridorda goril gibi bir adam duruyordu. Adamla bavulumuz aynıydı ama onun bavulunun açık fermuarından bir el çıkıyordu. Adamı bir süre takip ettim. Adam binadan çıkınca sarhoş numarası yapıp adama çarptım.
- " Napıyosun la!! " diye bağırdım. Adam benden özür diledi. Sarhoşla uğraşmak istememiş olabilir. Parmağımla adamın arkasında biri varmış gibi el sallayıp konuştum.
- " Merhaba güvenlik bey! " adam arkaya bakınca bavulları değiştirip ordan tüydüm. Adam omuz silkip yürümeye devam etti. Tüh be. O çantada en sevdiğim pijamam vardı. Adamdan uzaklaşınca bavulu açtım. İçinden bakın altını çiziyorum PEMBE saçlı bir erkek çıktı.
- " Sen Pelin'in kız versiyonu musun ya? "(türkçe kısımları koyu yazacağım.)dedim.
- " Hmommmomom!! "
- " Ay pardon özür dilerim. " iplerini çözdüm. Bu Jimin'di. Bts varya ondan. Bts de onu arıyordu büyük ihtimalle. Ve o kaçırılmıştı. İngilizce konuşmaya başladı.
- " Çok teşekkürler. Benim ismim Park Jimin. "
- " Önemli değil. Benimki ise Belin Kaya. Tanıştığıma memnun oldum. "
Jimin'i Bts'in yanına geri götürdüm. Bizim kızlar da onların yanındaydı. Tanışmamışlardı ama. RM Jimin'e birşeyler sorduktan sonra Jimin beni gösterdi
- " Yani ben kaçırmadım... Kaçırdım ama kaçırandan... Ama kaçırmadım... Aaa vallaha kaçırmışım. Ama yanlış anlamayın! İkinci kaçıranım... Ahhh... Ya kaçırdım. Ama o zaten kaçırılmıştı. Roobin Hood gibi... Hı hı..." Yanımdaki Pelin'in kulağına fısıldadım " Beni tutuklayacaklar dimi? " başını salladı. Ordan çok bilmiş Aylin konuşmaya başladı.
- " Allahtan Türkçe konuşuyor yoksa biterdik. " ona kötü bir bakış attım. Ardından RM bana yaklaşmaya başladı. Korkuyla geri çekilmeye başlamıştım ki RM korece konuşmaya başladı.
- " Teşekkürler. Sana minnettarız. " korece cevap verdim.
- " Önemli değil. Benim için zevkti. " ardından Aylin bana cinayet işlemişim gibi baktı. Sanırım korece bildiğimi bilmiyordu. Ona Exo işaretini yaptım. O zaman çaktı bir aralar Exo-L olduğumu. Bu kızın jetonu köşeli falan galiba. Selin bana dedektif gibi soru sormaya başladı. Oğlanlar anlasın diye ingililzce konuşuyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girls Force
Fanfic5 kişiden oluşan türk bir kız grubu... Bts ile tanışmak... Antiler ve dedikodu baş düşman... Peki ya Monsta X??