Kim jennie...
Sabah uyandığımda yan tarafımda duran telefonu alıp saate baktım.
12.25
Telefonu yatağa atıp ayağı kalktım ve banyoya girip rutin işlerimi hallettim. Üzerimi değiştirmeden aşağıya indim. Jisoo unniem kahvaltı hazırlıyordu.
Jennie: günaydın unnie
Jisoo: günaydın, kızları kaldırır mısın?
Jennie: tamam
Hemen chae'nin odasına gidip sessizce kapıyı açtım. Baktığımda yatağın altını üstüne getirmiş bir şekilde uyuyordu.
Koşup üzerine atladım. Bir anda gözlerini açıp beni ittirince yere yapışmıştım.
Arkasını dönüp uyumaya devam edince belinden tutup onu yere attım. Yüzünü ekşiltip oturur pozisyona geldi.
Chae: geliyorum sen git.
Jennie: çabuk gel.
Kapıdan çıkarken arkama baktığımda chaeyoung yere yatmıştı. Daha fazla umursamadan lalisa'nın odasına girdim.
Lalisa manoban...
Sabah jennie unniemin üzerime atlamasıyla neye uğradığımı şaşırmıştım ve kafamı duvara çarpmıştım.
Biz duvarla kankaydık. Hatta kankayı geçtim flörtleşiyorduk. Her gece birbirimize 2 saat boyunca baktıktan sonra uyuyorduk.
Bugün bana şiddet uyguladı bundan sonra seninle konuşmayacam duvar!
Ayağa kalkıp banyoya gittim rutin işlerimi halledip aşağıya indim.
Lalisa: günaydın.
Jisoo: günaydın. Hadi otur.
Chaeyoung'un yanına oturup yemek yemeye başladım.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra şirkete gitmek için hazırlanmaya, odalarımıza çıkmıştık.
Üzerimi giyinip aşağıya indim kızlar beni bekliyorlardı.
Lalisa: hadi çıkalım.
Jisoo unniemin arabasına binip şirkete ilerlemeye başladık. Jisoo unniem sürücü koltuğunda chaeyoung onun yanında oturuyordu. Jennie ile bende arkada oturuyorduk.
Şirkete geldiğimizde dağılıp odalarımıza girmiştik.
Masama bırakılan dosyaları incelarken içeriye sekreterim Eun ji girdi.
Eun ji: lalisa magazinciler şirketin önünü kestiler.
Lisa:neden gelmişler?
Eun ji: bilmiyorum.
Koşarak şirketin çıkış kapısına ilerledim. Kapıya geldiğimde bütün herkez beni çekmeye başlamıştı ve mikrofonları ağzıma sokucaklardı ama korumalar izin vermiyordu.