Донгхюк вече бе закъснял за първата лекция и влезе в залата през задната врата. С очи намери Ронджун, който едва стоеше буден и се промъкна при него, докато професора бе с гръб към тях.
Дребното момче се стресна, когато усети някой да сяда до него и едва не подскочи.
- Хюк!
- По-тихо - той го сръчка силно и остави раницата си на масата, за да не се вижда.
- Закъсня.
- Така ли? Изобщо не забелязах.
Професорът се направи, че не го е забелязал и се прокашля звучно, за да накара и другото шушукане да спре. Донгхюк направи знак на приятеля си, че после ще довършат разговора и се загледа в дъската отсреща.
***
- Защо закъсня пак? - измърмори Ронджун, когато бяха в столовата.
- Успах се.
- Все още ли имаш махмурлук? Очаквах да ми се обадиш, впрочем.
- Да, съжалявам - Хюк мина с пръсти през косата си.
- Разбира се, че ще съжаляваш, заряза ме там сам - той го изгледа накриво и отпи от сока си. - Как си, след като пи толкова много?
- Добре, предполагам - момчето сви рамене и двамата седнаха на една от масите до прозореца.
- Станало ли е нещо? Изглеждаш умислен - притесни се Джун.
- Не знам, Ронджуни. Имам чувството, че нищо не върви както трябва.
- Да питам ли?
- Спах с Марк.
Русокосият буквално се задави със слюнката си.
- Какво?! - възкликна той и привлече погледите на другите студенти.
- Да, обяви го на всеослушание! - тросна се Хечан и почервеня. - Защо ли изобщо ти казах?
- Добре, извинявай - Ронджун се успокои малко от първоначалния шок. - Наистина ли?
- Не, Джун, на шега. Много ясно, че наистина!
- Господи...
- Не знам как стана. Доста неща от онази вечер ми се губят, нали знаеш как е.
Дребното момче кимна.
Донгхюк никак не носеше на алкохол и въпреки че пиеше рядко, не помнеше събитията, случили се по време на пиянството му.
YOU ARE READING
Website for couples
De TodoДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?