- Igen.- bólintottam.
- Van még valami, amire Sophi jött rá. De megrázó lehet az Ön számára, tehát, ha nem a karja nem mondjuk el.- monda Lydia az ajkait harapdálva.
- Mondjátok.- sóhajtott Mr. Stiliski.
- Sóljon, ha áljak le.- kezdtem. A sheriff csak bólimtott.- A felesége nyolc éve meghalt és Stiles volt az, aki segített Önnek egyben maradni.
- Tehát arra akarsz kilyukadni, hogy Claudiat én hoztam vissza, hogy a Stiles mögött naradt űrt betöltse?- kérdezte Mr. Stilinski. Látszott rajta, hogy nagyon ki van akadva. Bólintottunk.
- Úgy gondolom mi most megyünk.- mondtam, majd leléptünk.
Egyből hazamentem. Most nem futamodok meg. Bátor leszek.
Amikor hazaértem ha jól emlékszem Bianka ült a kanapénkon. Igen, Biankanak hívtam. Ezek után nem fogom le anyázni.
- Szia kicsim.- forult felém.
- Jó napot.- biccentettem.
- Nyugodtan tegezz! Nem várom el, hogy anyának hívj. Hívj monduk Biankanak addig, amég meg nem bízol bennem. Utánna hívhatsz abyának.- állt fel.- Addig nem lenne kedved elmenni csapni egy csajos estre. Sok mindent kéne még bepótolnunk.
- Mért is ne?- vontam vállat.
Beszáltunk a kocsijába. Egy fekete audi volt. A redszána viszont nem amarikai volt. Egyészen a plázáig beszélgettünk. Legtöbbet inkább rólam. A suliról, a lacrossról, a barátaimról és még mind arról, amiről lemaradt az utóbbi tizenegy évben.
- A tizenhatodik születés napodon már itt leszek.- fordult felém.
- Az jó, mert az utóbbi tizet kihagytad.- vontam vállat.
A plázában csak nekem vásároltunk. Vettünk nekem négy pólót, két haspólót, három szoknyát, két farmet,két rövidnadrágot, három kockás inget, egy pár piros converse cipőt es egy csomó sminket, mert nem volt otthon semennyi. Miután készvoltünk a vásár lással beültünk a Starbucksba.
- Most tehetnék én fel egy kérdést?- kérdeztem. Erre csak a kávéjába kortyolt és bólintott.- Miért hagytál itt minket?
- Ezt nehéz elmagyarázni. Majd, ha eljön az ideje megérted.- válaszolta.
Amikor hazaértünk, felvittem a szobámba a csucsaimat, pattogtattunk kukoricát és beraktuk a két lépés távolságot. Eskü az a film anyira szomorú.
A film nézésből a telefonom csörgése zökkentett ki. SMSt kaptam.
Scott:
Gyere Derekék házához!
Siess!Én:
Ok. Rohanok.- Most mennem kell.- mondtam.
- Jó manj csak.- mosolygott.
Gyorsan oda értem Derekhez, hála a drága motoromnak.
- Mi történt?- léptem be az épületbe.
- Semmi különös, csak falka gyűlésezünk.- vont vállat Scott.- De még várunk Liamre és Maliara.
- Úúú.. köszi hogy megmentettetek, a világ lag gázabb csajos estjéről.- adtam hálát nekik.
- Varjunk csak egy percet. Neked kivel volt csajos ested?- kérdezte a vöröske.
- Anyámmal.- valaszoltam.
- Az anyád, nem elment meg kiskorodban?- csodalkozott Lydia.
- De csak, visszajött mintha nem is történt volna semmi.- sóhajtottam.
BINABASA MO ANG
Hajsza (Az Árny- farkas 2)Teen Wolf ff.
FanfictionAz Árny- farkas folytatása. Scott McCall falkája normálisan éli minden napjait, addig amég egy nap meg nem jelennek a szellem lovasok és elviszik Stiles. Egyedül Sophi emlékszik az exére... (hupsz... ez egy spoiler volt😶) I. Az Árny farkas II. Hajs...