Глава 20: Изневяра?!

51 2 0
                                    

На другият ден...
10:30 аm

Т/И се беше събудила преди 10 мин и се оправя докато Тае още спи.
Т/И реши да облече това:

Оправи си косата и докато се гримираше постоянно чуваше вибрацията на телефона на Тае

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Оправи си косата и докато се гримираше постоянно чуваше вибрацията на телефона на Тае. Реши да отиде да провери кой толкова го притеснява. Отключи го и ми бяха пратени съобщения в watts up. Т/И влезна да провериш кой е и кого да видя тя. Момиче на което и е написано името my sweetie. Разбира се Ти се ядоса и реши да не гледаш, но беше толкова ядосана и реши да гледа чата какво са си писали.
В чата имаше неща като: Обичам те, много ми липсваш, принцесата ми и т.н.
Т/И веднага се ядоса още повече и хвърли телефона на земята. В този момент от този шум се събуди и Тае.

Тае: Добро утро,скъпа! Какво става? Какъв е този шум?

Т/И: Ще ти кажа аз какъв! Ти мръсник такъв лъгал си ме през цялото време. - приближи се до него и му удари шамар след това искаше да излезе, но Тае я спря!

Тае: Но чакай Т/И! Защо си толкова ядосана? Нещо случило ли се е?

Т/И: И се правиш че не знаеш! НАЛИ МЕ ОБИЧАШЕ?! НАЛИ НЯМАШЕ ДА МЕ ОСТАВИШ НИКОГА!? НАЛИ БЯХ ЕДИНСТВЕНА ЗА ТЕБ?! А ОТГОВОРИ МИ БЕ!!!

Тае: ТИ СИ ЕДИНСТВЕНА ЗА МЕН! ОБИЧАМ ТЕ С ЦЯЛОТО СИ СЪРЦЕ!

Т/И: Така ли?! НЕ МИСЛЯ!

Тае: И защо така мислиш???

Т/И: ПРАВИ СЕ ОЩЕ НА УДАРЕН! ВИЖ КАКВО Е ТОВА А? НАЛИ БЯХ ЕДИНСТВЕНА ЗА ТЕБ, НО ЯВНО ЧЕ НЕ СЪМ!

Тае: НО...

Т/И: КАКВО НО?! ЗНАЕХ СИ ИСТИНА Е!

Тае: Не можах да ти кажа.. съжелявам

Т/И: ИЗОБЩО НЕ МИ СЪЖЕЛЯВАЙ, АЗ ТЕ ОБИЧАХ. ВСЪЩНОСТ ОЩЕ ТЕ ОБИЧАМ, НО СЛЕД ТОВА НЕ МИСЛЯ ЧЕ ЩЕ ТЕ!
А И МЕЖДУДРУГОТО СБОГОМ!

Тае: Как така сбогом?

Т/И: ТАКА КЪСАМЕ Taehyung! НЕ ИСКАМ ДА ТЕ ВИЖДАМ ПОВЕЧЕ! НЕ МЕ ТЪРСИ НЕ МИ ЗВЪНИ НЕ ИСКАМ ДА ТИ ЧУВАМ ДОРИ И ГЛАСА! ОТИВАЙ ПРИ ОНАЗИ КУЧКА, КОЯТО ОБИЧАШ ПОВЕЧЕ! НЕ ВЯРВАХ ЗА ТАЗИ 1 год и половина ЧЕ ЩЕ СЕ СЛУЧУ ТАКОВА НЕЩО! МНОГО МЕ РАЗОЧАРОВА TAEHYUNG! МРАЗЯ ТЕ!- отвори врата и излезна и я трясна.

Meet with Tae Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ