Kolabs

1K 69 22
                                    

Amara zavřela oči a na chvíli jsem si myslel, že usnula, jenže ani když jsme byli na místě, se neprobrala. ,,Amaro?" Zkusil jsem s ní jemně zatřást, a když to nepomohlo, zatřásl jsem s ní trohu víc, nic. ,,Amaro! Do hajzlu." Vzal jsem ji do náruče a běžel jsem s ní dovnitř budovy.

,,POTŘEBUJU DOKTORA, HNED!" Po chvíli za mnou přiběhli tři doktoři a sestřička a já jim Amaru předal. Šel jsem s nimi k pokoji, ale tam mě zastavili že musím počkat. Tak jsem čekal půl hodiny než mě tam mohli pustit.

Sedl jsem si vedle postele na stoličku a koukal jsem na ni jak spí. ,,Myslela jsem že jsi šel ven?" Nat se opírala o futra dveří a sledovala mě. ,,No byl jsem, ale pak jsem narazil tady na Amaru a já ji sem musel vzít. Nat, ona žila v lese, sama, nemá rodinu, co jiného jsem měl dělat."

Nat ke mě přišla a sedla si na druhou stoličku vedle mě. ,,Co je na ni tak zvláštního, žes ji tady dovezl?" Podíval jsem se na ni a když jsem ji chtěl odpovědět, někdo mi skočil do řeči." Je vylepšena, agentko Romannof."

Fury stál ve dveřích a pozoroval Amaru. Nat se podívala taky a všimla si něčeho na její ruce. ,,To je...popálenina?"

Koukl jsem se taky a až teď jsem si toho všiml. Její ruka byla od ramene až po zápěstí spálené. Když jsem se toho dotkl, Amara se vzbudila a obmotala mě černou mlhou.

,,Amaro, klid to jsem já, Clint pamatuješ?" Amara hned dala mlhu pryč a pak se podívala po Furym a Nataše.

,,Amar tohle je Nick Fury, ředitel SHIELDU a tohle je Nataša, agentka a je jedna z Avengers." Amara po mně hodila nechápavý pohled a já si až teď uvědomil že jsem ji to nevysvětlil.

,,Avengers jsou skupina lidí, kteří chrání svět před zlem. Skládají se z nejlepších dvou agentů, boha, supervojáka, egoisty a člověka co když se naštve tak zezelená." Vysvětlil Fury, Amara jen přikývla a furt se koukala na Furyho.

,,Slečno Amaro pokud je vám lépe tak bych byl rád kdybyste šla s námi, agentko přineste jí oblečení." Nat odešla a Fury se podíval na mě. ,,Bartone, kolik lidí z Avengers tu je?"

,,No asi všichni, proč?" ,,Protože jim chci někoho představit." Podíval se na Amaru a odešel. Amara se na mě koukla a bylo vidět že se bojí. Taky jsem se bál jak ji vezmou ostatní, protože za ten den mi přirostla k srdci, hodně.

Temnota [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat