Όλα ξεκίνησαν όταν εγώ βρήκα τον Kim Namjoon στο Instagram,τον πραγματικό λογαριασμό του.
Στην αρχή δεν του έστειλα κάτι απλά έκανα τα κλασικά πράγματα που κάνω πάντα like στις φωτογραφίες του. Ήταν ιδιωτικός λογαριασμός και μου φάνηκε παράξενο που δέχτηκε το έτοιμα μου, μετά από δύο μήνες που τον ακολούθησα μου έστειλε μήνυμα, στα αγγλικά και του απάντησα.
Και έτσι ξεκίνησε να μου μιλάει."Γειά" μου έστειλε και του έστειλα και εγώ το ίδιο.
Με ρώτησε το όνομα μου και πάγωσα για λίγο.
"Αλίκη είναι" μόλις το έστειλα η καρδιά μου χτυπούσε λες και τον αγαπούσα εδώ και καιρό.
"Είσαι Army σωστά;"είπε και του απάντησα "ναι γιατί"
"Ωραία...."μου απάντησε και πάλι πάγωσα για ένα δεκάλεπτο με το κινητό στο χέρι. "Θέλω να σε ρωτήσω κάτι"έστειλε και του είπα "ναι".
"Ποιος είναι ο Bias σου;" Νόμιζα ότι ήθελε να με πειράξει λίγο αλλά μόλις του είπα ότι είναι αυτός ήταν λες και ήθελε κάτι από μένα.
Δεν μιλούσαμε για λίγο καιρό γιατί είχε δουλειά πολύ μέχρι που μου έστειλε αυτό.
"Λοιπόν.... θέλω να σε γνωρίσω σαν άτομο και μάλλον θα έρθουμε εμείς στην χώρα σου οπότε..."
"Όχι καλύτερα θα κυνηγάνε τον jimin😅" ανταποκρίθηκα και πήρα μια βαθιά ανάσα.
"Όχι θα έρθουμε εμείς εκεί 😄" είπε και δεν έστειλα κάτι γιατί δεν το πίστευα ότι θα έρθουν Ελλάδα.
Την επόμενη μέρα μου ήρθε ειδοποίηση ότι είναι Ελλάδα, σηκώθηκα από το κρεβάτι και ντυθηκα γρήγορα για να πάω σχολείο.
Κατά την διάρκεια της διαδρομής μου για το σχολείο άνοιξα τα δεδομένα και μπήκα στο Instagram για να δω ειδοποιήσεις. Είδα την φωτογραφία του και του έστειλα μήνυμα για να δω αν θα μου απάντηση, όντως απάντησε στην ίδια στιγμή που τον είδα μπροστά μου να περιμένει να τον κοιτάξω.
Χαμογέλασα και πήγα κοντά του, ήταν με την μαύρη μάσκα μόνο και αυτό με έκανε να νιώθω ότι με σε ταινία δράσης."Λοιπόν" του είπα και έβγαλε την μάσκα. Χαμογέλασε και με πήρε στην αγκαλιά του.
Πήγαμε για καφέ και ήταν λες και πετούσε πάνω στα σύννεφα, μετά από λίγο σπάω την ησυχία λέγοντας"πως σου φαίνεται η Πάτρα" των ρώτησα.
"Όμορφη και μικρή πόλη"είπε χαμογελώντας. Μετά από λίγη ώρα φύγαμε για να πάω σπίτι, με πήγε με τα πόδια και ένιωθε χαρούμενος που το έβλεπες στο πρόσωπο του.Αφού φτάσαμε έξω από το σπίτι γύρισα και τον κοίταξα στα μάτια.
Είχαμε παγώσει έτσι λίγα λεπτά μέχρι που ήρθε κοντά μου και με φίλησε στο μάγουλο, με άλλα λόγια μου είναι γειά.
YOU ARE READING
Trouble (BTS Kim Namjoon)
RomanceΚατέβηκα από το αεροπλάνο και ένιωθα τέλεια, ώσπου τον είδα με αυτό το τέλειο χαμόγελο στο πρόσωπο του. Εγώ δεν το πίστευα ότι μετά από το πόσο καιρό θα τον έβλεπα μπροστά μου.