Κεφάλαιο 2

31 5 0
                                    


Αφού βρήκα από το νοσοκομείο έμεινα με τον πατέρα μου για λίγο καιρό, ένιωθα λες και κάτι έλειπε από την ζωή μου.
Ο Namjoon μου είχε στείλει μηνύματα αλλά εγώ δεν του είχα απάντηση και έγινε ανήσυχος.

Δεν έτρωγε καλά και αυτό ανησυχούσε τους πάντες γύρω του.
Όλο δούλευε ώρες χωρίς διάλειμμα και τίποτα άλλο, τα υπόλοιπα μελοι κατάλαβαν την κατάσταση και προσπάθησαν να τον κάνουν να ξεχάσει όσα έγιναν,το προσπάθησε να κάνει κάτι με καμία κοπέλα αλλά μάταια. Ακόμα με είχε στο μυαλό του, κάνεις δεν μπορούσε να τον σταματήσει όταν πήρε την απόφαση του.

Φώναξε τα παιδιά και άρχισαν να μιλάνε για το θέμα.
"Δεν μπορώ άλλο θέλω να την δω"είπε και όλοι έμειναν άφωνη.
Ο Taehuyng κοιτούσε το κινητό του μέχρι που το πήρε ο Seokjin και είδε κάτι που τον έκανε να ουρλιάξει.
Είδε και ο Namjoon και τον κοίταξε άγρια, "μιλάς μαζί της και που το λες...θα έρθει εδώ για σπουδές και μου το είπες?!?!"φώναζε και είχε γίνει κατά κόκκινος από τον θυμό. Ο Taehuyng τρόμαξε τόσο πολύ που δεν μπορούσε να κουνηθεί από την θέση του, άρχισε   να κλαίει.

"21 Αυγούστου θα είναι εδώ στην Souel" είπε ο Taehuyng.

"Ώρα να συνέλθεις"είπε ο Yoongi και συμπλήρωσε "θα έρθει και θα σε δει μαύρα χάλια και δεν θα χαρεί".

Μέσα σε δύο μέρες βρήκε την φόρμα του και ήταν χαρούμενος, δεν ήξεραν ότι θα ερχόμουν νωρίτερα δηλαδή στις αρχές Αυγούστου.
.
.
.
.
.
.
Έβγαλα εισιτήριο για νότια Κορέα χωρίς να υπολογίσω τα λόγια της μητέρας μου.

Flashback

Πήγα να πάω στην μαμά μου ότι θα πάω να τον βρω και δεν πίστευα ότι θα το έλεγε αυτό.

Μητέρα: Γιατί θες να πας; Νομίζεις ότι σε αγαπάει ακόμη;Το μόνο που σε ήθελε ήταν να παίξει μαζί σου.

Εγώ:Όχι με αγαπά και δεν θα φύγω μακριά του γιατί το θες εσύ και ο Πατριός μου. Είμαι 18 χρόνων και θα κάνω ότι θέλω.

Έκλαιγα και φώναζα στην ίδια μου την μητέρα, πονούσε η καρδιά μου τόσο που δεν άντεχα άλλο και πήγα να φύγω και είπε:

Μητέρα:Αν πας δεν είσαι κόρη μου το κατάλαβες;

Εγώ:Ναι και έχεις Ίδη χάσει την κόρη σου και δεν το κατάλαβες εδώ και πολύ καιρό.

Όπως άνοιξα την πόρτα δακρισα και δεν κοίταξα πίσω.

Έρχομαι Namjoon, θα είμαστε μαζί ότι και να γίνει.

Trouble (BTS Kim Namjoon)Where stories live. Discover now