4. BÖLÜM

18 4 0
                                    

       Oğuz'dan;
   Özge ağlayarak gidiyodu. Karşıya geçerken diğer taraftan Özge'ye doğru çok hızlı gelen bir araba vardı...

   "ÖZGE" diye bağırdım ama duymadı Özge'ye doğru koştum ve paaat 💥💥💥
Geç kalmıştım... Özge'ye araba çarpmıştı... Hemen yanına koştum etraftaki insanlar da Özge'nin başına toplanmıştı. Özge'nin üstündeki beyaz kıyafet kıpkırmızı kan olmuştu... Etraftaki insanlar hemen ambulans'ı çağırdılar.. Ambulans gelince hemen Özge'yi ambulans'a bindirdiler bende yanında gittim... Özge çok yavaş nefes alıyodu oksijen maskesi taktılar ve serum taktılar... Hastaneye gelince Özge'yi hemen ameliyata aldılar...

                  14 SAAT SONRA...
       Oğuz'dan;
   14 saattir burdaydım... Doktor çıktı dışarı hemen yanına gittim...

O=Doktor bey Özge'nin durumu nasıl?

       Oğuz'dan;
   Özge'nin durumunu sormam gerekirdi sonuçta benim yüzümden bu halde...Doktor konuşmaya başladı..

D=Özge hanımın durumu hastaneye getirildiğinde çok ağırdı biraz daha geç getirilseydi kaybedebilirdik...
Durumu yine aynı.. İç organları çok zarar görmüş, kaburgaları kırılmış... Ayağı ezilmiş ve kolu kırılmış üstelik çok kan kaybetti ve nefesi çok yavaş ve düzensiz...
O yüzden bayağı bir hastanede misafirimiz olucak... Birazdan yoğun bakıma alınıcak. Geçmiş olsun...

O=Sağolun. Doktor Bey, ne zaman görebilirim?

D=Yoğun bakıma alınınca camdan görebilirsiniz...

O=Peki Doktor Bey.. Sağolun.

D=Görevimiz...

          Oğuz'dan;
   Herşey benim yüzümden olmuştu yanında durucaktım iyileşene kadar...
Hala nefret ediyorum Özge'den belkide bu bir oyundu o'na neden inanayım ki...
Belki bana dedikleri yalandı, ağlaması numaraydı, arabayı kendisi ayarlamıştı o'na çarpması için belkide doktor da sahte doktordu belkide Özge'nin hiçbir şeyi yoktu bana oyun oynuyodu...
Ama ben yapacağımı biliyodum... Özge'nin oyununa inanmış gibi yapıcaktım o'na iyi davranıcaktım...
Zaten bana aşıktı iyice kendime aşık edicektim Özge'yi sonra yarı yolda bırakıp gidicektim...

                        5 YIL SONRA...

       Özge'den;
   İyileşmiştim Oğuz'la evlenmiştik tabi önceden nefret etse, yarı yolda bıraksa, çoğu kez kavga etsekte. O'da bana aşık olmuştu ve şimdi evliydik birbirimizi çok seviyoduk 3 tane çocuğumuz vardı...
Deniz 4 yaşında, azra 3 yaşında ve pelin ise 2 yaşındaydı çok mutluyduk...

                     2 AY SONRA...




Lütfen oylamayı unutmayın..

İMKANSIZ HAYALLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin