5. BÖLÜM

18 4 1
                                    

                        2 AY SONRA...

       Oğuz'dan;
   Özge 2 ay'dır yoğun bakımdaydı şimdi normal odaya aldılar... Ama hala uyuyo yanına gittim uyanınca oyunuma başlıycaktım...

       Özge'den;
   Uyandığımda kendimi hastane odasında buldum ve gördüğüm herşeyin bir rüya'dan ibaret olduğunu anladım... Yanıma baktığımda Oğuz'u gördüm. Bana bakıyodu aklıma Oğuz'un bana söylediği sözler ve benim onun yüzünden hastanelik olduğum geldi...

       Oğuz'dan;
   Özge sonunda uyanmıştı ve bana bakıyodu birazdan oyunuma başlayabilirdim...

       Özge'den;
   Oğuz ile birbirimize mal gibi bakıyoduk tam ona burda ne işi olduğunu sorucaktım kiii içeri doktor girdi...

D=Eveeet. Uyanmışsınız Özge hanım nasılsınız?Ağrınız var mı?

Ö=Her tarafım ağırıyo doktor bey.

D=Ağırır çünki iç organlarınız zarar görmüş, kaburgalarınızda kırıklar var, ayağınız ezilmiş ve kolunuz kırılmış ama yavaş yavaş iyileşmeye başlıyosunuz...
Kaburgalarınız ve el bilek kemiğiniz kaynaşmaya başlamış... İç organlarınız biraz sızlayabilir ama birkaç güne geçer...

Ö=Peki doktor bey..

D=Geçmiş olsun..

Ö=Sağolun doktor bey..

       Oğuz'dan;
   Doktor çıkmıştı. Bende iyi davranıcağım için özgenin yanına gittim ve ordaki sandalyeye oturdum...

O=Nasılsın özge?

Ö=Sanane Oğuz SANANE.. Bunların hepsi senin yüzünden değil mi daha ne konuşuyosun ki sen. Hem senin burda ne işin var neden geldin?

O=Özge biliyorum herşey benim yüzümden çok üzgünüm...
Sana çok ağır laflar ettim beni affet özür dilerim... Hem ben seni öyle görünce çok kötü oldum sanki... Sanki içimde birşeyler koptu sanırım bende senden hoşlanıyorum seni seviyorum özge...

       Özge'den;
   Tam 'bende seni seviyorum... Şimdi biz neyiz?' diyecekken aniden kapı açıldı ve içeriye ....... girdi...



   Lütfen oylamayı unutmayın..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İMKANSIZ HAYALLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin