Cemre'nin ağzından
Size bir sorum var: En sevdiğiniz rakam nedir? Benim mi? Benim 12. Ne diyor bu kız 12 bir rakam değildir ki diyorsunuz dimi. On iki asalet içerir bence. Bir düşünün bir rakamı tek sayıdır ve hiç bir şeyde oluşmaz adı gibi tek sayıdır. Beşte tek sayıdır ama içinde beş tane bir vardır bir şey içerir ve gerçek bir tek sayı değildir bence. Önyargı gibidir aynı. Dış görünüşten tektir ama içinde neler vardır neler. Bir asildir. Çünkü tektir ve her şeyin içinde bulunur, bir kim yanına gelirse gelsin o hep tektir ve özel olarakta nüfuz edilir. On yüz bin ve daha bir çok sayı bunlar önünde bir bulundururlar. O sayılara değer veren birdir sıfır tek başına nedir ki. Her sayıya değer veren birdir... İki ilk çift sayıdır. Ya noluyor sıfır varya dediğinizi duyar gibiyim. Sıfır yine bir önyargılı çift sayıdır ve hiç bir şeyden oluşmaz. Onu saymamak gerekir çift sayılardan. Neyse yine bir asil ile karşı karşıyayız. Her çift sayıda bulunan adı gibi çift sayıdır. Her çift sayıda bulunur ve onlarla çok iyi anlaşır. Mutluluk saçar etrafına. Heleki simetri hastalarına ikinin içinde bulunduğu tüm sayılar onların yardımcısıdır çünkü tam bölünür. Ama içinde tektir iki. İçinde iki tane hem asil hem tek sayı vardır yani bir... Yani on iki iki asil ve tek olan sayının birleşmesinden oluşan ve isminden bile asalet akan muhteşem bir sayıdır.
Ve şuanda hepsi benim eserim olan işkence ile öldürülmüş 4 tecavüzcü 8 kadın katili asalet içeren bu sayıyı bile kirletebilecek derecede iğrenç kişiliklere sahip olan 12 kişiden oluşan bir grup var önümde. Her yere kan saçılmış durumda. İtiraf edeyim her birini canım aile fertlerim(!) ve bana acı çektirmiş olan herkes şeklinde düşündüğüm için birazcık azıcık vallahi azıcık fazla hırpalamış olabilirim. Napabilirim çok sinirim bo- lan ben niye size açıklama yapıyorum. İyice kafayı yedim. Siz hala beni mi dinliyorsunuz. Vallahi şunlardan beterini uygularım üstünüzde. Sinir etmeyin beni.
Aklını kullanmaya mı başlasan acaba
Sen hiç açma ağzını içimde miçimde demem dalarım.
Sen baya değiştin ya ben eski cemoyu özledim
Cemo ne ya. İçimde eskiye dönebilirim ama önce bunların gitmesi lazım.
Yani o iş imkansız diyorsun
Nerden bunların bize bağlı olduğu kararına varıyorsun acaba
Ayy iyice kafayı yedim ben. Siz hala burdamısınız lan gidin şurdan. Lan gidin. Bak ağzımı bozucam. GİDİN LAN BEYİN YOKSUNLARI.
Cemre elimdesin bir kelimeme bakar ölmen sus.
İyi be sende beyin yoksunusun zaten uğraşamam.
Yazar ağzından
Korkuyordu Cemre Hemde çok korkuyordu. Bu korkusunu göstermemek için böyle sertti. Oda böyleydi işte korkusunu gizlemek için etrafa korku saçmayı tercih ediyordu. Niye mi korkuyordu. Belki neyden korkuyor olacaktı o soru. Ama o kısım bilinmezdi. Bilinmez neydi peki. İnsanların korkularını gizleme yoluydu bilinmez. Bilinmeyenlerin saklandığı kelimeydi bilinmez. Peki Cemre'nin korkusu bilinmezin hangi açıklamasındaydı...
Aras'ın ağzından
2 yıl... 2 yıldır Cemrem meleğim prensesim her şeyim yanımızda değildi. O güzel gözlerinin manzarası kayıplardaydı. Pişman olmadığım hiçbir an yok. Onun odasına gidip ağlamadığım hiçbir akşam yok. Herkes Cemre den sonra kendini bir şeye verdi ama ben hiç bir şeye veremedim kendimi. Belki de unuttular onu ama ben asla unutamadım meleğimi. Her adımımda o aklımdaydı benim. Emre kendini avukat olmaya adamış. Onların en büyük hayali olduğunu söylüyor. Deniz bir bar açıp kendini ona adamış durumdaydı. Uzay kendini resim yapmaya adamış. Onunla hep yapardık diyor. Poyraz ise bir vakıf açmış bu vakıfta ailesi tarafından ezilen bir bakıma Cemre gibi olanlara hem yardım ediyor ve sorunlarını dinliyor. Bende koca bir günü boş bir şekilde geçiriyorum. Büyük bir boşluk var içimde. Çok kötüyüm. Vicdanım her geçen gün dahada sızlıyor. Kendimi kaybetmiş durumdayım. Cemre'nin ölümü benim de ölümüm oldu. Onsuz bir hiçmişim de haberim yokmuş. Kendimden nefret ediyorum. Babamdan nefret ediyorum. Poyrazdan Uzaydan Denizden ve Emreden nefret ediyorum. Cemre'nin gittiği her okuldan nefret ediyorum. Kısacası Cemre'ye zarar veren her şeyden herkesten nefret ediyorum...
Son pişmanlık bir işe yaramazdı. Bazen düşünmüyor değilim. Cemre yaşasaydı. Ona hala bu hayatı zehir ediyor olacaktık. Akıllanmayacaktık. Belki bir kaç yıl sonra evden kaçacaktı...
Şirkette ruh gibi dolaşırken çalan telefonumun iğneleyici sesine dayanamayarak açtım. Uzay resim çizmekten bulduğu vakitlerde buraya gelir işleriyle ilgilenirdi. Arayan da zaten oydu
U: Abi yeni nit ortaklık isteği geldi. Bu şirket bizi kurtarabilir. Hızlı bir geri dönüş bekliyorlar çabuk kararını söyle. Diye heyecanla konuştu. Bende tüm düşündüklerimi unutup. En önemlisi Cemre'yi unutup
A: Oğlum bu çok iyi bir haber çabuk babamada söyle ve onay al. Sonrada geri dönüş yaparsın. Ben az önce ruh gibi mi demiştim. Eh yanlış demişim. Şuan da keyfi yerine gelmiş ve neredeyse şirket koridorlarında dans edebilecek durumda olan biridiydim. Hızla odama döndüm ve msamın üzerinde bulmayı beklediğim ortaklık belgesini buldum. Hiç okumadan direk imzayı attım derin bir nefes verdim. Şirket batmaktan kurtulmuştu...
Yazar ağzından
Aras şuan çok mutluydu. Az önce Cemre'yi düşünüp ağlayan ruh gibi gezen o değilmiş gibi. Onlar için işte bu kadar kolaydı Cemre'yi unutmak.
Her bir hissedar imzayı attıktan sonra kurulan ortaklık ve kurtarılan şirketin mutluluğu ile büyük bir kutlama yaptı aydın ailesi. Mutluydu, her şey muhteşemdi, bu şirketin onların sonu olacağını bilmeden mutluydu...
Bölüm sonu
Size hiçbir sözüm yok. Öbür sınırı geçmezseniz geçmeyin umrumda değil. Birde bari söyliyim belki bu şekilde anlatırsam anlayışla karşılarsınız. Benim fazla sınır koymanın iki nedeni var bir okunmalardan ikincisi ise ben o sınırı koymasaydım ara çok açılacaktı. Sınır nedeniyle addaki açıklık fark edilmeyecekti. Bir nevi sizi düşündüm. Bir düşünün sınır azıcık ve hemen geçilmiş ama uzun bir süre bölüm yok. Kendimden biliyorum deliriyorsunuz ya sınır geçilmiş niye atmıyor diye. Ama siz bu ne havalar dediniz ne biliyim azalt bu çok fazla bizi mağdur ediyorsun dediniz veya direk sınırı görmezden gelip yb dediniz. Alın size yb.
Neyse şimdi normal halime döneyim. Bazı kısımları yazarken sizin yazabileceğiniz şeyleri düşünerek yazıyorum ve yorumlarınızı bekliyorum. Sınır yine var ama bu sınır geçildiği gibi bölüm gelicek diyemem bilginize. Kendinize iyi bakın ve bundan sonra atacağım duyuruyu kesinlikle okuyun bence tam istediğiniz gibi bir şey olacak.
Sonraki bölüme görüşürüz❤Oy:55
Yorum:60
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte gülüşler
ChickLitFarketmeden, anlamadan kendi içinde yok olan bir kız Cemre. Babası ona hiç babalık etmedi. Hep onu dövdü ve çocukluğunu elinden aldı. Ama abileri veya ikizi onu görmezden geldi. Ona yardım etmediler. İnsanlar her an acıdı ona. Bu yüzden ağlayamadı k...