Hayatında her şeye mutlu olmayı öğren! Her şeyin keyiflisini yap! Her yaptığın hareketten zevk al ve gülümsemeyi asla unutma. Gülümsemek hayatın sana verdiği en güzel şeydir. Bir insana "Hayat bana en güzel şeyi, seni verdi." diyecek kadar bağlanma! Çünkü hayat sana "seni" verdi. Sen hayatın sana verebileceği en güzel hediyesin. Bunu asla unutma. Kimse seni senliğini değiştirmek zorunda kalmasın. Her zaman "kendin" ol! Hep istediğini yap, kendin olmaltan vazgeçme. Kendine zarar vererek "Acımı dindirmeye çalışıyorum!" bahanesine sığınma! Bu bahane hiçbir şeyi çözmüyor. İnsan bedenine zarar verince kalbindeki yaranın acısının azalacağını düşünür ancak asla bedenine verdiğin zarar kalbindeki dindirmeyecek. Eline sadece bedenindeki, geçici insanların kalıcı izleri geçer! Bunun dışında eline geçecek tek şey, seni seven, sana değer veren birkaç tanecik insanın göz yaşları...
Göz yaşları... Göz yaşları herkese göre üzüntüyü temsil eder. Gözlerden mutluluk sebebiyle de yaş akamaz mı? Gözlerin senin duygularını en iyi ifade eden organındır. Dil yalancıdır, eller dilsizdir, mimikler alay eder insanla ancak gözler dürüsttür, anlatmak için dile ihtiyacı yoktur, alay etmez gerçekleri yansıtır. Karşınızdaki insanın gözlerine bakın. Onun ne kadar mutlu, ne kadar üzgün, ne kadar sinirli, telaşlı ya da heyecanlı olduğunu anlayabilirsiniz gözlerine bakarak. Çoğu insan yalan söylerken karşısındakinin gözlerine bakamaz. Çünkü gözlerinin gerçekleri söyleyeceğini bilir. Bir söz okumuştum bir yerde "Gözlerinin şarkısını kim duyar benden başka?" diye. Bu sözü düşünün. Gözler o kadar özel, o kadar duyguyu yansıtan organlar ki böyle bir söz söylenmiş. Siz sevdiğiniz birisinin gözlerine bakmayı sevmez misiniz? İnsan karşısındakinin sözlerine değil gözlerine inanır. Onun sözlerinde duyamadığı gerçeği gözlerinde görür. İnsana hayatını adama ama insana duygularını ada... Duygular istediğin insana hediye edilebilir ancak hayatın senindir! Duygularını kendine saklayıp hayatından vaz geçme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalin Hayatın
RandomHayallerinle yaşafığın dünyayı kimse sen istemeyince bozamaz! Buna izin verme. Sen hayallerini "kendin" ile doldur.