NU CITIȚI PÂNĂ ÎN IANUARIE! CAREA ESTE ÎN EDITARE!
Razele palide ale soarelui paleau in geamu-mi. Stateam si auzeam cum linistea se sparge, iar strazile Londrei prind viata . Un zgomot puternic, atat imi trebuie sa inteleg ca aveam deja oaspeti. Cobor scarile si ii vad pe ai mei cum se acomodasera deja.
- Voi nu trebuia sa fiti aici. Sunt la camera ascunsa?
- Vad ca nu ti-a disparut sarcasmul nici acum , fratele meu si remarcile lui inteligente.
- Elizabeth , astazi e prima ta zi la colegiu, ne-am gandit ca ar fi frumos sa te vizitam, incearca sa imi explice mama.
Eram usor surprinsa de mica lor surpriza,pentru ca intodeauna familia mea nu prea fusese o familie. Primul moment in care draga mea familie a reusit sa isi lase la o parte afacerile. Era unul dintre momentele care ma faceau sa ma simt ca fac parte dintr-o familie. Am mai discutat cateva ore bune, ore in care primisem sfaturi, in care glumisem, in care chiar ma simteam bine. Era unul dintre acele momente in care puteam sa fim impreuna toti.
In cele din urma au plecat, lasandu-ma singura in Inima Londrei. Imi lasasem toti prietenii departe, ceea ce ma facea sa ma simt singura . Mi-am luat geanta si-am iesit in graba.
Ajunsesem, din curte se putea destinge, la fel ca in America oamneii care erau asezati dupa categorii sociale. In totdeauna m-au enervat aceaste chestie, lumea te cataloga dupa grupul cu care socializai, ceea ce era nedrept. In aceste momente chiar ma bucurasem am venit aici, unde nimeni, nu ma cunoaste. Este momentul sa imi fac adevarati prieteni, ceea ce acasa imi lipsea cu desavarsire.
Odata cu intrasem in clasa toate chipurile se intoarsera spre mine, ma analizau. Nu-mi păsa, am trecut indiferenta si m-am asezat langa fereastra. Muzica imi rasuna tare in casti, asa ca nu observasem ca cineva se asezase langa mine. Intr-un sfarsit am intors capul, iar ochii verzi ma captara. In fata mea se afla noul meu coleg, ochii verzi ma priveau, parul cret il deranja uneori, iar gestul pe care il facea sa il aseze era repetat. Fara sa observ un zambet mi se afisa pe chip.
- Harry. Harry Styles.
-Elisa. Elisa Rene.
Nu eram singura care voia sa ii ceara numarul. Poate era absurd ca voiam sa ii cer numarul din prima, nici nu-l cunoastem, dar , pur si simplu simteam ceva ciudat, ma atragea intr-un fel special. Vedeam cum mai multe colege se ridicau din banca si veneau spre noi. Eram pregatita sa fac cunostinta cu ele, dar spre surprinderea mea, Harry era mult mai cautat ca mine.
O fata, doua, sase, se strangeau foarte multe care veneau sa ii ceara numarul lui ochi verzi. Vad cum cretul se ridica si incepe sa spuna :
-Hei, gata. Oricum, inima mea e furata , cand spuse furata se uitase la mine.
Nu credeam in dragoste la prima vedere , era ceva nefiresc, si totusi, cu toate aceastea mi se intampla, ma indragostea de el. O liniste cristalina se asternuse, voiam sa spun ceva, cand sarcasmul meu reveni :
- Vad ca deja ai fane.
-Da, sunt minunate, dar uneori as dori sa ma detasez de ele, pur si simplu as vrea sa imi vad de viata mea, fara presa.
Orele au trecut repede, deja aveam programata o intalnire cu Harry.
Acasa, in sfarsit. M-am trantit pe canapea, nu voiam sa plec, si totusi, ochi verzi ma faceu sa prind viata.
Am lasat picaturile reci de apa sa-si faca drum pe corpul meu, aducandu-mi aminte de el, de acele cateva ore in care ne priviseram constant, de acele glume si cuvinte neisemnate. Era diferit, imi dadea o senzatie de caldura care-mi strabatea tot corpul.
Am iesit din dus, infasurandu-mi corpul intr-un prosop. M-am uscat repede, asezandu-mi usor rochia din dantela neagra pe mine. Incercam sa scap de suvitele castanii care devenisera deja incomode, asa ca mi-am prin parul intr-o coada. M-am asezat pe canapea, incepand sa-mi butonez laptop-ul si uitandu-ma loa noutatile dupa Tumblr.
-------------------------------------------------
Stiu, un nou fic cu 1D. Dar sincer , ideea asta ma bantuie de mult timp ^^
Cum vi se pare pana acum? Comentati pana la sange.
YOU ARE READING
Give me love //1D// -pauză-
De TodoNimic suspect atunci cand parintii tai te trimit pe alt continent sa inveti. Dar situatia devine ciudata atunci cand Harry Styles devine prietenul tau, iar parintii tai incearca sa va desparta. Dar ... De ce ? Asta I se intampla lui Elizabeth, at...