25//mīlu

120 7 1
                                    

Vēlējos pateikties, Jums, mani mīlīši kuri bija uzticīgi šim nepabeigtajam stāstam un tomēr izlasīja to līdz pēdējai 24 daļiņai.

Protams, man ir žēl, ka nepabeidzu šo stāstu, bet ja es visu laiku turpināšu pārlasīt šo stāstu, lai varētu viņu pabeigt, tad neko jaunu es tā arī neiesākšu. Atzīšos, šo stāstu esmu pārlasījusi vairākkārt, ar cerībām tomēr viņu pabeigt, jo pašai nepatīk kaut ko iesākt un nepadarīt līdz galam, bet šim stāstam turpinājumu tomēr būs Jums pašiem jāizdomā katram savu, jo es vairs nespēju..

Pie reizes pastāstīšu par to ko es vēl esmu darījusi pēdējā laikā.. Es esmu iesākusi vairākus jaunus stāstus, daudzus no tiem arī esmu vienkārši izdzēsusi, jo mani tomēr kaut kas nepiesaista tajos. Tāpēc tagad cenšos tikt galā ar iespējams vienu no visiem topošajiem stāstiem kuru kaut kad arī domāju publicēt.. Uzreiz pasaku nepublicēšu jau pabeigtu stāstu, bet kādu daļu, jo nevar vēl zināt vai Jums vispār tas patiks..
Mazliet atļaušos izpļāpāties.. Jauno stāstu sauks - Zvaigznēs ierakstīts.. Cerams es daļu no tā publicēšu drīz kā arī cerēšu uz Jūsu atbalstu, jo nu bez Jums NEKUR!🤭
Varbūt kādu pozitīvu, jauku un uzmundrinošu komentāriņu, lai varētu uzkrāt spēkus jaunajam topošajam stāstam?

Mīlu! ❤️
I*E*S*Ā*C*Ē*J*A

Sarežģītā MīlestībaWhere stories live. Discover now