~Κεφάλαιο 1ο~

146 8 1
                                    

24 Ιουνιου 1996

"Μπαμπά μπαμπά πότε θα φτάσουμε;"

Ο μικρός Eric αναπήδησε στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου χαρούμενος , κερδίζοντας όμως ένα θυμωμένο βλέμμα από τον πατέρα του.

"Γιε μου σε παρακαλώ, σου έχω πει επανειλημμένες φορές ότι δεν θελω να χοροπηδάς μέσα στο αυτοκίνητο "

Ο Eric έσκυψε το κεφάλι του και ζήτησε συγγνώμη από τον πατέρα του. Παρόλο που ο πατέρας του ήταν αρκετά αυστηρός ,ο ίδιος ήξερε οτι τον αγαπούσε πάρα πολύ και αυτόν και την μικρή του αδερφή. Γύρισε προς την μεριά που βρισκόταν το καθισματάκι της και την είδε να κοιμάται γαλήνια.Χαμογέλασε στην εικόνα της μικρής Jessica και γύρισε πάλι προς την μεριά του παραθύρου του.

"Λοιπόν , ðéóôåýù οτι σε δέκα λεπτά θα βρισκόμαστε στο σταβλο του θειου Jake."

Ο Sam γύρισε προς τον γιο του και είδε το χαμόγελο που είχε δημιουργηθεί στο μικρό πρόσωπο του και την λάμψη που είχε δημιουργήσει η χαρά στα ματάκια του. Ήξερε ότι ο γιος του λάτρευε τα άλογα και την ιππασία για αυτό και φρόντιζε δύο φορές τον μήνα να παίρνει άδεια απο το τμήμα έτσι ώστε να επισκέφτονται τον στάβλο που είχε κατασκευάσει ο ξάδερφος του πριν χρόνια. Δεν μπορούσε να χαλάει χατήρι σε οτι και αν του ζητούσε ο μικρός . Ίσως και να τον είχε κακομάθει λίγο παραπάνω απο όσο έπρεπε μα δεν έβλεπε τίποτα κακό σε αυτό. Τον αγαπούσε περισσότερο και απο την ζωή του, αυτόν και την μικρή Jessica.

"Μπαμπά μπορούμε πριν πάμε στον θείο να σταματήσουμε σε κάποιο μαγαζί να πάρω κάτι να φάω;Έχει αρχίσει και γουργουρίζει πολύ έντονα η κοιλίτσα μου"

Κοίταξε με ένα χαμόγελο τον μπαμπά του ξέροντας οτι έτσι δεν θα του χαλούσε το χατήρι.

"Εντάξει Eric θα κάτσουμε να φάμε κάτι γιατί και γω πείνασα και συνεχίζουμε μετά για τον θείο."

Το αυτοκίνητο έστριψε στην είσοδο του Rodgers .Ένα απο τα καλύτερα μαγαζιά σε όλη την Virginia. Κατέβηκαν οι δυο τους απο το αυτοκίνητο και σήκωσαν ήρεμα την μικρή Jessica έτσι ώστε να μην ξυπνήσει τρομαγμένη. Η μικρή ανοιξε τα ματάκια της και κοίταξε με ένα γλυκό χαμόγελο τον μπαμπά της. Μπήκαν στο φαγάδικο και αφού παρήγγειλαν έκατσαν σε ένα απο τα πολλά τραπέζια που διέθετε το μαγαζί.

"Eric πρόσεχε λίγο την αδερφή σου,ξέχασα το πορτοφόλι μου στο αυτοκίνητο"

Ο Eric ένευσε καταφατικά στον πατέρα του και γύρισε προς την αδερφή του γαργαλόντας την και κάνοντας την να γελάσει. Δεν πέρασαν δύο λεπτά και ένας δυνατός θόρυβος ακούστηκε έξω απο το μαγαζί. Ο Eric γύρισε τρομαγμένος προς την μεγάλη τζαμαρία και είδε τον πατέρα του πεσμένο στην άσφαλτο. Με ένα σάλτο κατέβηκε γρήγορα απο τον καναπέ και έτρεξε κοντά του μαζί με άλλους ανθρώπους που βρισκόταν στο μαγαζί.

Behind The ShadowsOnde histórias criam vida. Descubra agora