Hapishaneme girip derin bir nefes aldım.Çünkü artık özgürlüğüm kısıtlanmıştı.Tek başımaydım burda.Hiç bir korumam olmadan.Güçsüz ve yapayalnızdım.
"Aqua?"
Gelen sesle beraber arkamı döndüm.Tahmin ettiğim gibi seslenen Selinay'dı.Tek arkadaşım.Hapishane hayatıma devam etmemi sağlayan dostum.
Nefes nefese konuşmaya başladı."A-Aqua ahh.Çok yoruldum.Müdüre hanım seni çağırıyormuş.Sınıfına uğramadan Yanıma gelsin dedi.
"Seksi kadının benimle ne işi vardı ki?"
"Ha?"galiba bunu sesli bi şekilde söylemiştim.
"Yok bişey.Sen beni bekleme sınıfa çık.Ben işim bitince gelirim."
Kafasını aşağı yukarı sallıyıp koşa koşa okul binasına girdi.Bende arkasından koşarak okula girdim.Tabiki seksi kadının odasının nerde olduğunu bilmiyordum.Bu Yüzden arkadan mankenlere taş çıkaracak fizikli bi Kızın omuzunu dürttüm.
"Aaa sen o kızsın."
"Aqua.İsmim Aqua."
"Doğru.Unutmuşum afedersin bende A-"sözünü kesip
"Alexandra.Biliyorum."diyerek tamamladım.
"Ne oldu Aqua?"diyince konuya girmeye Unuttuğum aklıma geldi.
"Ha.Ben sana yine bi yeri sorucam şu sek-müdüre Hanım'ın odası nerde?"
"Ahaha sek-müdüre hanımın odası sağda canım."
"Sağol." Koşarak odayı bulmaya çalıştım.Resmen rezil oldum.
Kapıyı iki kere tıklatıp içeri girdim.
"Beni çağırmışsınız."
"Evet tatlım.Otur şöyle."eliyle gösterdiği koltuğa oturdum.
"Sana kimin top attığını buldum.Kameralara tekrar bi göz atmak ister misin?"
"Olur."yerimden Kalkıp bilgisayara bi göz attım.
Balıma sıçıyım ki hayatımda ilk defa şans bana kıçıyla değil dişleriyle güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN BEN ?
RomanceNeden o?Neden onun hayatı böyle?Diğer insanlardan onun ne farkı var ki?Sorun babası olmaması mı?Dayanıcak bi ağaç gövdesi,koruması olmaması mı?Onun da annesi var ama.Siz hepiniz o annesiyle!Bakalım ne olacak?! :D