Kapitola IX.

185 6 0
                                    

Druhý den Marek dorazil do školy dříve než jeho kolegové, ostatně jako vždycky. Dělával to tak odjakživa, asi už ani on sám nevěděl proč. Jakmile si sedl na židli, zapípal mu mobil. Zobrazila se mu esemeska od Markéty: ,,Jsi v kabinetu sám?"
Usmál se při myšlence na jejich další tajnou schůzku a odepsal: ,,Jsem, ale spěchej, dneska máme málo času...".

O pět minut později zaklepala na dveře. Už jak vešla dovnitř Marek poznal, že něco není v pořádku. Neusmívala se, naopak vypadala, že se každou chvíli sesype. Překvapeně a ustaraně zároveň k ní přistoupil blíž a zeptal, co se děje. Markéta se mu hluboce zadívala do očí a uvědomila si, jak těžké tohle bude. Bylo jí ale jasné, že to dělá hlavně pro jeho dobro. Po tváři jí začala stékat první slza. Zhluboka se nadechla a vyslovila větu, kterou vlastně ani ona sama nechtěla slyšet: ,,Musíme to ukončit, děláme hroznou chybu."
Jakmile to dořekla a spatřila Markův zklamaný výraz, uvědomila si, jak moc ho to ranilo.
Už si nebyla jistá tím, že dělá správnou věc. Cítila, že chce být s ním, ale zároveň věděla, že by se na to časem přišlo a on by měl zničený celý svůj dosavadní život. To mu nemohla udělat.
Hřbetem ruky si setřela z tváří slzy. Už tam nemohla dál stát a dívat se na to, jak se oni oba trápí.
,,Promiň," zahuhlala a utekla pryč.

Marka její odpověď naprosto odrovnala. Nechápal, co se tak najednou s Markétou stalo. Ještě včera dopoledne když se potkali na chodbě, vypadala jako nejšťastnější holka v celém vesmíru a teď se s ním rozchází? Nevěděl, co má dělat. Nejradši by se za ní okamžitě rozběhl, ale neudělal to. Věděl, že musí respektovat její rozhodnutí, ale nedokázal si představit život bez ní. Byli spolu teprve chvíli, ale on snad nikdy v životě nebyl šťastnější. Přemýšlel, co bude dál. Nedokázal si představit, jak budou vypadat jejich následující vyučovací hodiny a uvědomil si, že hned další den ráno jedou na společný školní výlet.
Přál si, aby mohl vymazat z paměti celý dnešní rozhovor a předstírat, že nic z toho se nikdy nestalo...

Zakázaná láska [dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat