...
Razele soarelui incepeau sa paseasca in camera printre stoluri, incalzind cearsaful alb ce ne acoperea. Dormea..Mana lui grea imi inconjura strans mijlocul. As fi stat asa toata ziua, analizandu'i fiecare trasatura, fiecare forma a fetei, sorbindu'i fiecare respiratie. Eram fericita!
Genele negre incepura sa se miste lenes si inchid ochii prefacandu'ma ca dorm. Oare ma privea si El?! Isi retrage mana, se ridica si incepe sa se imbrace. Ii ascultam fiecare miscare, incercand sa nu ma dau de gol. Asadar vroia sa plece fara sa'mi spuna nimic. Il simt cum se apropie de pat, parfumul lui imbatandu'mi simturile. Isi trece mana usor pe obrazul meu si ma saruta pe frunte. O roseata calda ma cuprinde si incerc sa nu reactionez.
L'as fi implorat sa ramana, sa stiu ca e langa mine, ca sunt langa el... insa usa se auzi inchizandu'se. Ramasesem singura intr'o liniste oribila, nesuportabila. Ies din camera lasand totul asa cum era, privind'o dincolo de usa ca pe un altar. Fusesem a lui si fusesem fericita!
Ma pregatesc de scoala si plec. Totul parea schimbat: culoarea cerului, mirosul diminetii, ciripitul pasarilor, fetele oamenilor..toti zambeau, parca impartasind aceeasi fericire cu mine.Deci asa e sa fii indragostit, sa iubesti?!
Stai! Nu, Nu'l iubesc. Nu cred ca'l iubesc. Realizam ca eram doar o necunoscuta pentru el, insa El pentru mine era fericirea, iar acum o cunoasteam si o vroiam din ce in ce mai mult.
Cursurile treceau fara sa'mi dau seama, iar cand ultima ora se termina stiam ce aveam de facut: sa ma asigur ca fac parte din jocul lui.