Hadi bakalım ilk ankete başlıyoruzzz! *Kolları sıvar
1) @ yap 3. kişiye "Sen kimsin ey gönüllerin efendisi?" de.
2) @ yap 6. kişinin panosuna bir gülücük bırak.
3) En sevdiğin 2 kişiyi etiketle ve yanına onları anlatan bir emoji bırak.
4) @ yap 19. kişinin en sevdiği animesini tahmin et ve "Bu mu?" diye sor.
5) @ yap 5. kişiye "Akşam balkondan kaçır beni" de
6) @ yap 7. kişiye "Ne zaman evleniyoruz" de.
7) @ yap 1. kişiye şarjının kaç olduğunu söyle ve "Şarjın kaç" diye sor. Cevabı bekle. Aynıysa "Hadi ordan yalancı" de. Farklıysa "Bana benzemek istemiyorsun dimi?" de.
8) @ yap 12. kişiye "Naber güzellik/yakışıklı?" de.
9) @ yap 24. kişiye "Hangi AoT karakteri olmak istersin" diye sor.
10) @ yap 18. kişiye "18. kişiysen 18 yaşında mısın?" de
11) @ yap 16. kişiye "Seni eskiden tanıyordum ama şimdi çok değiştin. Üzgünüm bu ilişki dhaa fazla yürüyemez" de (Ne yapıyorum ben ya jdkfmdkd)
12) @ yap 8. kişiye "Kendini özel mi zannediyorsun? Ben söyleyeyim değilsin!" de (Ama sonra özür dile yazık günahtır fkkfkfkf)
13) @ yap 2. kişiye "Niye bu kadar az takipçin var?" de
14) @ yap 10. kişiye "Gel beraber pizza yiyelim knk 🍕" de. (Evet, canım pizza çekti.
15) @ yap yazarı etiketle ve "Bugünkü sınavın güzel geçer inşallah" de (Lütfen bunu yapın ya djxhhs)
16) @ yap 44. kişiye "Bu anket bir harika dostum!" de
17) @ yap 22. kişiye "Bu anket niye hala bitmedi?" diye sor.
18) @ yap 21. kişiye "Hadi beni sinemaya götür" de.
19) @ yap 25. kişiye "Hadi beni kırma da yap şu anketi" de
20) @ yap 4. kişinin kitabı varsa kitabının rastgele bir bölümüne "💜, çok güzel olmuş. Eline sağlık" yaz. Eğer kitabı yoksa panosuna "Senden de bir kitap bekliyoruz. Hadi bakalım ;)" yaz.
Evet! İlk anketimiz vatana millete hayırlı, uğurlu olsun. Canım sıkıldıkça yeni bölüm atarım ki canım çok fazla sıkıldığına göre... KfmckdkfNeyse yine @ li anket mi olsun yoksa size bir şeyler mi sorayım?
Canım pizza çekti ya anket sorusundan 🍕
Neyse, anketi yaptığınız için teşekkürler ve Jaa ne!!
You are my star 🌠 🌠 🌠
~Caroline 💎 Line
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKET!
RandomNe ararsan onda var... Ldlslsl Rekorlar 🏆 #8 @lianket #23 SnK #21 AoT #41 NaLu #87 Anket #153 Anime You are my star 🌠 🌠 🌠 ~Caroline 💎 Line